یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » معاون پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور: صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه، دیده بان سلامت جامعه است

معاون پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور: صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه، دیده بان سلامت جامعه است

0
316
کد خبر: 42552
معاون پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه، دیده بان سلامت جامعه است.

به گزارش میار، مهندس یدالله جعفری معاون پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور به همراه خانم دکتر دیوبند رئیس کمیته فنی امدادصنعت نانو و هیئت همراه از صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه بازدید کرد.

در این بازدید معاون پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه گفت: عملکرد واحد صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه در شرایط تحریم کشور بسیار ممتاز و قابل تقدیر است.

یدالله جعفری افزود: تولیدات مختلف در حوزه پزشکی، توسط صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه که در نهایت کیفیت به چرخه توزیع و بازار مصرف وارد میشود نشان از همت بلند مدیریت و سایر کارشناسان و متخصصان این واحد تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه، دیده بان سلامت جامعه است یکی از ویژگی های این واحد تولیدی پزشکی را حضور کارگران با انگیزه، سختکوش و با نشاط با همراهی مدیریت کارآفرین عنوان کرد و گفت: تلاش این واحد تولیدی توانسته است از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

بر پایه این گزارش در این بازدید خانم دکتر دیوبند رئیس کمیته فنی امدادصنعت نانو نیز بهره مندی مدیریت صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه از فناوری های جدید و به روز را مورد تاکید قرار داد.

این گزارش می افزاید در این بازدید مهندس تهبازنیا مدیر صنایع پزشکی تابان طب خاورمیانه ضمن تقدیر از حضور مدیران و کارشناسان معاونت پژوهش و فناوری جامعه اسلامی کارگران کشور در این واحد تولیدی با ارائه توضیحاتی گفت: این واحد تولیدی با حمایت مسئولین کشوری و استانی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز، در تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی و لوازم پیشگیری از ویروس های آنی باکتری پیشگام است.

دسته بندی: سلامت / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید