جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » حادثه‌ای برای هشیاری!

حادثه‌ای برای هشیاری!

0
333
کد خبر: 42165
دکتر حسن کربلایی، هفته پیش بود که ویدئویی تاسف بار در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم می‌بینیم که یک فرد در حرم حضرت معصومه (س)، با نفی توصیه‌های پزشکی و بی‌توجه به هشدارهای بهداشتی در رابطه با ویروس و بیماری کرونا، ضریح حرم را می‌لیسد و فرزندش را نیز وادار به بوسیدن درهای حرم می‌کند و وانمود می‌سازد که ویروس، به ارادت‌ورزی نسبت به اهل بیت(ع) و اماکن مقدسه اثری ندارد!

دیدن چنین صحنه‌ای قطعا دل هر مومنی را می‌آزارد، زیرا فردی متظاهر به اسلام و تشیع، در حال بدنام کردن مومنین و خاصه شیعیان، بر خلاف دستور دین مبین اسلام مبنی بر رعایت بهداشت و پرهیز از آسیب به خود، دیده می‌شد!

طولی نکشید که هویت فرد جاهل برملا شد و برملا شدن هویتش، خطی که وی دنبال می‌کرد نیز آشکار گردید. بله او از پیروان فرقه انگلیسی صادق شیرازی بود که با حرکت زشت و وهن‌آمیز خود در واقع قصد داشت به اسلام و مقدسات اسلامی و جمهوری اسلامی در نظر ساده‌باوران و ساده‌لوحان و معاندین و خارجیان بی‌اطلاع ضربه بزند.

اما فرقه صادق شیرازی چیست و چه ماموریتی دارد؟

این فرقه از زمانی متولد شد که سید محمد شیرازی در کربلا و در پی فوت پدرش اعلام مرجعیت کرد. کاری که با مخالفت علمایی چون آیت‌الله سید محمود شاهرودی روبرو شد.

سید محمد با پیروزی انقلاب اسلامی از عراق به ایران آمد اما طولی نکشید که بنای مخالفت با حضرت امام خمینی (ره) گذاشت و در حالی که برادرش در بیروت و به دست عمال رژیم بعث ترور شده بود، با دفاع مقدس در برابر سفاکان صدامی مخالفت کرد!

 با مرگ سید محمد، برادرش سید صادق شیرازی سرکردگی فرقه معارض و معاند را بر عهده گرفت. سید صادق نیز سال هاست که مانند برادرش به عنادورزی علیه جمهوری اسلامی مشغول است و در راستای سناریوی تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی فعالیت‌های جدی می‌کند.
 او صاحب 18 شبکه رادیویی و تلویزیونی است که شب و روز در حال اهانت به مقدسات اهل سنت و نیز فحاشی و تهمت‌زنی به جمهوری اسلامی است. جالب اینکه منابع مالی این شبکه‌ها مشخص نیست و کوچکترین محدودیت رسانه‌ای از ناحیه ماهواره‌های اروپایی و آمریکایی برای این شبکه‌ها بوجود نیامده است.
 و باز جالب‌تر اینکه دفاتر فرقه شیرازی در انگلیس بدون مشکل و مانعی در حال فعالیت به اصطلاح مذهبی و سیاسی و ضد جمهوری اسلامی ایران هستند!

 در واقع فرقه صادق شیرازی، ماموریتی جز ارائه چهره‌ای خشونت بار و بی‌منطق از اسلام و تشیع ندارد و دقیقا در مسیر تفرقه‌افکنی و ستیزه‌سازی میان برادران و خواهران شیعی و سنی حرکت می‌کند؛ مسیری که خواست واقعی دشمنان اسلام و متضمن تامین منافع استکباری آنان است و بانی تضعیف جهان اسلام محسوب می‌شود.

خوشبختانه دستگاه اطلاعاتی و قضایی با ورود به موقع خود و دستگیری عامل فرقه شیرازی در قم مانع از بدنام شدن شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) در نظر ساده باوران شد و توانست پروژه‌ای منحوس را خنثی نماید!

ماجرای ویدئوی یاد شده، نشان می‌دهد که اولا جریان‌های انگلیسی با ظاهر مذهبی همواره در صدد لطمه به دین و مذهب تشیع هستند و دوم اینکه باید در برابر حوادثی غیرمتعارف با حساسیت برخورد کنیم و به روشنگری بپردازیم!

این ویدئو همچنین یادآوری می‌کند که وحدت شیعه و سنی خاری در چشم دشمنان اسلام است و باید از آن مراقبت کنیم و این سلاح کارآمد را تقویت سازیم.

دسته بندی: رسانه / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید