جمعه، 14 اردیبهشت 1403

فصل همدلی!

0
355
کد خبر: 41642
دکتر حسن کربلایی‌، انتخابات مجلس یازدهم با مشارکت بیش از  42 درصد از واجدان شرایط رای ریزی و با پیروزی قاطع اصولگرایان در کل کشور، برگزار و پایان یافت.

آنچه مسلم است عواملی چون ابهام‌آفرینی حسن روحانی مبنی بر «انتصابات بجای انتخابات در فرآیند احراز صلاحیت‌های نامزدها» در آستانه برگزاری انتخابات دوم اسفند، گرانی‌های افسارگسیخته همچون گرانی یک شبه بنزین، ورود ویروس کرونا به کشور و ترساندن مردم نسبت به ابتلا به کرونا در صفوف رای‌گیری از ناحیه رسانه‌های معاند و شبکه‌های مجازی و ... جملگی بر میزان رای تاثیر گذاشتند اما با این وجود؛ شرکت نزدیک به نیمی از واجدان شرایط رای ریزی در انتخابات دوم اسفند، همچنان گواه تپندگی مردمسالاری دینی و وجود پایگاه قوی مردمیِ نظام دینی در کشورمان است.

مردم به هر حال گله‌ها و شبهاتی دارند که باید پاسخ دهی شود و ان‌شاءالله این اتفاق با فعالیت بیشتر و ایثار نیروهای انقلاب رخ خواهد داد.

در این شرایط اما نکته مهم این است که اصولگرایان ِپیروز بدانند مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و برگزیدگان موظفند به عنوان خادم و نماینده مردم، مطالبات عمومی را انقلابی و با تدبیر، پیگیری کنند.

برگزیدگان باید بدانند که نماینده تمام مردم هستند؛ چه آنانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند و چه کسانی که شرکت نکرده‌اند؛ چه کسانی که به اصولگرایی رای داده‌اند و چه به غیر رای داده‌اند!

همه ما؛ چه مسئول و چه غیرمسئول، در برابر دین و انقلاب و نظام و کشورمان مسئولیم و باید مسئولیتمان را به نحو احسن به انجام رسانیم.

این حقیر به توصیه دوستان و بنا به احساس تکلیف شرعی و انقلابی وارد عرصه انتخابات شدم اما توفیق خدمتگزاری در این عرصه را نیافتم؛ با این وجود به رای مردم و قانون، احترام می‌گذارم و اعلام می‌کنم آماده‌ام که با تخصص و تجربه و همه توان در خدمت مردم باشم و در جایگاه مشاور بی‌منت نمایندگان برگزیده قرار گیرم!

رقابت‌ها پایان یافته است و دوران ساختن فرا رسیده است و ساختن نیز جز در پرتو همدلی و همکاری میسر نیست. در درگاه پروردگار متعال آنچه ثبت و ضبط می‌شود خدمت است و مهم نیست که در دنیای دون، «خدمت» به امضای چه کسی و به اطلاع چه افرادی برسد.

 انسان مخلص برای نام و نشان و رتبه و خوشایند آن حزب و این گروه کار نمی‌کند. همه مسلمان و عاشق ایرانیم و باید رفتارمان نمایانگر هویت و دین و مشی و خلق ما باشد.

دسته بندی: رسانه / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید