سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای جهان » انتشار تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Malignant به کارگردانی جیمز وان

انتشار تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Malignant به کارگردانی جیمز وان

0
508
کد خبر: 37114
میار: جیمز وان به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Malignant منتشر کرده که خبر از نزدیک بودن به پایان مراحل فیلمبرداری فیلم می‌دهد.
 

جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، پیش از بازگشت برای ساخت فیلم Aquaman 2 (آکوامن ۲)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است که این فیلم قرار است Malignant (نحس) نام داشته باشد و از ماه مهر امسال نیز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک منتشر شده است. جیمز وان به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Malignant در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر شاهد دختری هستیم که ظاهرا در بیمارستان حضور دارد و او در حال بررسی توسط پزشکان یا گروهی ناشناس است، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین وان تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Malignant در آستانه به پایان رسیدن است و به‌زودی فیلم وارد مراحل پس از تولید خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:
 
آنابل والیس، مدی هسن، جورج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت، اینگرید بیسو و جاکین مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو خواهد ساخت. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بااین حال، در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Malignant در دسترس نیست، اما این جدیدترین پروژه اورجینال و ترسناک وان از زمان خلق دنیای مجموعه فیلم The Conjuring بوده است.

فیلم Malignant برای اکران در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که پس از این فیلم ترسناک، وان برای کارگردانی دنباله فیلم Aquaman نیز بازگردد که دنباله فیلم آکوامن قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.
منبع:زومجی
دسته بندی: فرهنگی / سینمای جهان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید