چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » تجاوز به دختر تهرانی توسط شوهرخواهر+ جزئیات

تجاوز به دختر تهرانی توسط شوهرخواهر+ جزئیات

0
391
کد خبر: 36923
میار: مردی که به خواهرزن خود در خانه اش تجاوز کرده بود با شکایت این دختر بازداشت و روانه زندان شد.
به گزارش میار، شاکی پرونده که از سوی شوهر خواهرش مورد تعرض قرار گرفته بود روز گذشته با بازداشت متهم در جلسه دادگاه حضور یافت و به طرح شکایت خود برای بار دیگر پرداخت.
این دختر 25 ساله در شکایت خود به قاضی پرونده گفت: چند ماه قبل یک شب که به خانه خواهرم رفته بودم شوهرش در نبود او به سراغ من آمد و با تهدید چاقو به من تجاوز کرد. آن موقع به‌خاطر اینکه می‌ترسیدم زندگی خواهرم به هم بخورد سکوت کردم و حرفی نزدم اما وقتی چند بار دیگر این ماجرای تلخ تکرار شد و او هربار با تهدید چاقو مرا آزار می‌داد تصمیم به شکایت گرفتم.
در ادامه بررسی پرونده از آنجا که نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی صحت ادعای این دختر را تأیید می‌کرد مرد جوان بازداشت شد. اما متهم صبح دیروز در دفاع از خود به قضات گفت: من هرگز به زور این کار را انجام ندادم بلکه او خودش به من نزدیک می‌شد.
شاکی که از شنیدن این حرف بشدت عصبی شده بود با رد این ادعا گفت: من به حدی از این مرد متنفرم که حاضر نیستم به او نگاه کنم. ضمن اینکه تا الان هم به خاطر رعایت حال خواهرم شکایت نکرده بودم. بدین ترتیب در پایان جلسه، قضات برای صدور حکم درباره مرد متجاوز وارد شور شدند.
دسته بندی: حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید