چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو سارق و مال خر در جنوب تهران

دستگیری دو سارق و مال خر در جنوب تهران

0
315
کد خبر: 35571
میار: رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری دو سارق و یک نفر مالخر در این محدوده خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حیدر مسن آبادی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی از خودروهای شهروندان در این محدوده ماموران عملیاتی این کلانتری به سرنخ‌های از یکی از سابقه داران این حوزه در زمینه سرقت و مالخری رسیدند که بارها توسط همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود.
وی ادامه داد: با مشخص شدن هویت این فرد و هماهنگی با مقام قضایی، ماموران عملیات کلانتری موفق به شناسایی مخفیگاه متهم که یک انباری در همین محدوده بود شدند و زمانی که این فرد با دو سارق در حال استعمال مواد مخدر بود دستگیر شد.
کلانتر محله امین آباد اظهار داشت: دو نفر همدست متهم مدعی بودند یک پراید سرقتی را برای متهم آورده اند تا در ازای آن وجه نقد و یا مواد مخدر دریافت کنند.
وی در ادامه افزود: هنگام خروج این نفرات از داخل پاتوق، اضطراب یکی از متهمان عیان شد که با توجه به این موضوع ماموران به بررسی خودروهای پارک شده در مقابل در پرداختند و مشخص شد که سه ماشین پارک شده به غیر از خودروی پراید کشف شده قبلی از متهمان نیز سرقتی هستند که پس از انتقال این افراد به کلانتری و انجام بازجویی های فنی و پلیسی، هر سه نفر که سابقه دار بودند به اتهام خود صراحتاً اعتراف کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازرسی بدنی از یکی از این افراد، کیف مدارکی متعلق به یکی از شهروندان تهرانی به دست آمد که این فرد با حضور در کلانتری به شکایت از سارق پرداخت و در ادامه یکی از متهمان مخفیگاه دیگر خود را نیز معرفی کرد و لوازم سرقتی منجمله باند، آمپلی فایر و لوازم لوکس دیگر از منزل او کشف شد.
بنا بر این گزارش، هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مقام محترم قضایی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید