دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارقان خودروی پراید در تهرانسر+ تصویر

دستگیری سارقان خودروی پراید در تهرانسر+ تصویر

0
355
کد خبر: 35264
میار: رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری فردی به اتهام سرقت خودرو خبر داد که با توجه به غفلت شهروندان به سادگی اقدام به سرقت یک دستگاه پراید کرده بود.  
به گزارش میار، سرهنگ محمود مالمیر در تشریح این خبر بیان داشت: عصر روز گذشته عوامل پیشگیری کلانتری حین گشت زنی های شبانه روزی خود به یکدستگاه خودروی پراید در این محدوده مشکوک شدند که سه سرنشین داشت و وقتی از پلاکاین خودرو استعلام گرفته مشخص شد که خودرو سرقتی است.
وی افزود: از قرار این خودرو در روز بیستم مهر ماه در محدودهاندیشه تهران سرقت شده بود که سریعا اقدام به متوقف نمودن این خودروی پراید شد وسه سرنشین آن پس از دستگیری به کلانتری دلالت داده شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده مدعی بود روز بیستم مهرماه در کنار خیابان در حال قدم زدن بودم که به این خودرو برخوردم و با سوئیچی کهخودم داشتم در آن را باز کردم و عجیب تر اینکه خودرو با همان سوئیچ استارت هم خورد.
سرهنگ مالمیر ادامه داد: این متهم مدعی بود در طول این مدتنسبت به جمع آوری و انتقال ضایعات اقدام می کرده است و جالب اینکه در بازجویی هاعنوان داشت خودرو وسائل ایمنی داشت اما این وسائل به صورت صوری روی پدال و فرمانخودرو قرار گرفته بودند!
در انتها کلانتر محله تهرانسر از شهروندان درخواست کرد: نسبتبه تجهیز خودرو به انواع قفل های ایمنی از نوع با کیفیت آن حتما اقدام کنید تامتعاقب این موضوع خودرویتان سرقت نشود.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید