پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » موسیقی » تأیید بازگشت کورگ در فیلم Thor: Love and Thunder

تأیید بازگشت کورگ در فیلم Thor: Love and Thunder

0
580
کد خبر: 34974
تایکا وایتیتی اعلام کرد که در فیلم Thor: Love and Thunder قرار است شاهد بازگشت شخصیت محبوب کورگ نیز باشیم.
 

در ماه تیر امسال بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) فاش شد و چند روز بعد مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) نام داشته باشد. همچنین مارول تایید کرد که ناتالی پورتمن برای نقش آفرینی دوباره در نقش جین فاستر و به‌عنوان شخصیت ثور مونث یا مایتی ثور (Mighty Thor) در این فیلم باز خواهد گشت و همچنین  تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر این، بازگشت کریس همسورث در نقش ثور و تسا تامپسون در نقش والکری، در فیلم Thor: Love and Thunder تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری محبوب دیگری قرار است در قسمت جدید فیلم Thor بازگردد.

طبق خبری که VitalThrills منتشر کرده، وایتیتی با حضور در برنامه جیمی کیمل تایید کرد که شخصیت کورگ که پیش از این شاهد حضور آن در فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) بودیم، قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder نیز بازگردد و مانند دو فیلم قبلی، وایتیتی بار دیگر وظیفه موشن کپچر و صداپیشگی این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. همچنین از وایتیتی در مورد شخصیت جین فاستر سؤال شد که آیا او در این فیلم دارای سرطان و خط داستانی آن در کامیک خواهد بود یا خیر. وایتیتی در پاسخ گفت:

    من واقعا عاشق این داستان هستم، اما هنوز مشخص نیست که از این داستان در فیلم استفاده خواهیم کرد یا خیر.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor قرار است از ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) آغاز شود که درواقع مراحل فیلم‌برداری این فیلم پس از پایان فیلم‌برداری فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) آغاز خواهد شد.
منبع:زومجی
دسته بندی: فرهنگی / موسیقی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید