پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ترس از حکم جلب کار دست مرد متوهم داد

ترس از حکم جلب کار دست مرد متوهم داد

0
400
کد خبر: 34738
رئیس کلانتری 114 غیاثی از سقوط منجر به فوت مردی که از بازداشت توسط پلیس فراری بود خبر داد.
سرهنگ عباس واعظی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته فردی به این کلانتری مراجعه و درخواست کرد برای اجرای حکم جلب دریافتی اش یک مامور به آدرس متشاکی بفرستند و بعد از اعزام مامور خود شاکی نیز به همراه او رفت تا متهم خود را جلب کند.

وی ادامه داد: با مراجعه مامور و شاکی به محل، زنگ مشتاکی زده شد و متشاکی که باید 20 میلیون تومان دیه به دلیل ضرب و جرح به شاکی می داد با دیدن شاکی و مامور هیچ جوابی نداد تا اینکه مامور متعاقب این موضوع زنگ خانه مدیر ساختمان را را زد و مدیر ساختمان نیز در را به روی مامور باز کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از باز شدن در ساختمان مامور و شاکی هر دو به طبقه چهارم ساختمان که منزل متشاکی در آن بود مراجعه کردند و مشخص شد درب آکاردئونی با استفاده از دو قفل بسته شده است.

وی در ادامه افزود: بعد از دق الباب متشاکی در آپارتمان را باز کرد و بعد از تفهیم اتهام و رویت حکم از اجرای آن ممانعت کرد و در را به روی مامور و شاکی بست.

کلانتر محله غیاثی با اشاره به اینکه مامور حدس می زد متشاکی قصد رفتن به پشت بام از طریق بالکن یا پنجره خانه را داشته باشد اظهار داشت: در بالا وقتی مامور به پایین ساختمان و کوچه نگاه انداخت متوجه شد متشاکی خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده است و بعد از سر رسیدن موتور اورژانس با وجود انجام احیای اولیه فوت کرد.

به گفته سرهنگ واعظی، موضوع به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد و خانواده فرد نیز مراجعه و تحقیقات اولیه از آنها نیز انجام شد و پس از تکمیل پرونده مامور اورژانس عنوان کرد که به احتمال زیاد شاکی از مواد توهم زا استفاده کرده و خودش را پایین انداخته است.

بنابراین گزارش، پرونده به داسرا ارسال و جسد نیز بنابر دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید