دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بازدید کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا از وضعیت پروژه های جنوب تهران

بازدید کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا از وضعیت پروژه های جنوب تهران

0
244
کد خبر: 34646
میار: چند نفر از کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از روند پیشرفت فاز نخست پروژه های احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و شهید بروجردی بازدید میدانی به عمل آوردند.
به گزارش میار و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان این بازدید که با حضور مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، مسیر 1800 متری فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار (بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع خیابان شهید مزینانی) پایش و گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه ارائه شد.
در ادامه این بازدید میدانی، روند پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مورد پیمایش قرار گرفت تا آخرین وضعیت اجرایی در مسیر 3700 متری بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان بررسی و ارزیابی شود.
بازدید کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از این 2 پروژه راهگشای عمرانی در حالی صورت پذیرفت که پیشرفت 95 درصدی عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار حاکی از افتتاح قریب الوقوع این معبر بزرگراهی است. در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز در حالی که پیشرفت فاز نخست پروژه از مرز 62 درصد فراتر رفته است، پل تقاطع محور 45 متری کن به سرعت به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک می شود. بهره برداری از این پل سواره رو ضمن تقویت ارتباطات شمالی- جنوبی در مسیر بزرگراه شهید بروجردی، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان در رابطه با اجرای این پروژه بزرگراهی را برطرف خواهد ساخت.
دسته بندی: شهری / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید