یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت خودرو برای دوباره زندان رفتن!

سرقت خودرو برای دوباره زندان رفتن!

0
288
کد خبر: 34494
میار: رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری یک سارق خودروی پراید در محدوده این کلانتری خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ محمود مالمیر با اعلام این خبر در ادامه بیان داشت: روز گذشته ماموران گشت این کلانتری در محدوده میدان کمال الملک به یک دستگاه پراید نقره ای رنگ مشکوک شدند که با استعلام شماره پلاک آن از مرکز پیام، مشخص شد خودرو از محدوده اسلامشهر به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: راننده با شنیدن دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد و میدان کمال الملک را به سمت اتوبان لشگری رفت و در ادامه با سرعت وارد بلوار گلها و از آنجا فتح شد که در این بزرگراه عوامل گشتی کلانتری، با شلیک چند تیر هوایی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چند تیر به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک کردند.
وی افزود: با پنچر شدن خودرو، بالاخره این دستگاه پراید سرقتی با یکی ازخودروهای عبوری که آن هم پراید بود تصادف کرد و راننده بعد از آن به صورت پیاده متواری شد که بالاخره در یکی از بوستان ها دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم از سارقان سابقه دار حوزه خودرو است که حدودا یک ماه از زندان آزاده شده بود اما وقتی از او درباره انگیزه اش سوال شد او مدعی شد که دیگر اعتیاد را ترک کرده و سرقت نیز نمی کند و این سرقت اخیر را نیز برای زندان رفتن کرده است.
متهم در توضیح بیشتر گفت: برادرانم بعد از آزادی ام از زندان به شدت مرا کنترل می کنند و حتی نمی گذارند من در بیرون از خانه قدم بزنم که به همین دلیل من تصمیم گرفتم با دزدیدن یک خودرو دوباره به زندان برگردم و از این زندگی سخت راحت شوم.
بنابراین گزارش، متهم برای تکمیل سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید