یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت 70 میلیونی طلا و جواهرات پیرزن با چاقو

سرقت 70 میلیونی طلا و جواهرات پیرزن با چاقو

0
302
کد خبر: 34493
میار: رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری یکی از متهمان حمله به پیرزنی در این محدوده خبر داد که قصد داشتند مقداری طلا به ارزش 70 میلیون تومان را سرقت کنند.
به گزارش میار، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم در تشریح این خبر بیان داشت: طی تماس همسایه ها با پلیس 110، یک فقره درگیری پیرزنی با یک مرد جوان در ساختمانی در محدوده این کلانتری اعلام شد که سریعا ماموران عملیات کلانتری وارد عمل و به محل اعلامی اعزام شدند.
وی در ادامه اظهار کرد: پس از حضور ماموران در محل، جوانی 25 ساله مشاهده شد که از پنجره ساختمان به پایین پرید و بعد از او دو نفر دیگر هم حین خارج شدن از در ساختمان را ترک کردند که با اقدام سریع ماموران یکی از متهمان دستگیر شد و دو متهم دیگر با انداختن ابزار و ادواتی از محل دور شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با مراجعه ماموران به پیرزن، او بیان داشت این جوان ها با شکستن پنجره پشتی وارد ساختمان شده بودند و از پیرزن با تهدید چاقو می خواستند طلاهایش را به ارزش 70 میلیون تومان به آنها بدهد که همسایه های پیرزن متوجه درگیری بین این جوان ها و او می شوند.
وی در ادامه بیان داشت: با تماس به موقع شهروندان با ماموران پلیس و همچنین حضور سریع و به موقع ماموران این کلانتری در محل، اقدام به دستگیری یکی از متهمان شد که طلاها نیز از او کشف و به پیرزن تحویل داده شد.
به گفته سرهنگ شریفی مقدم تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر پرونده نیز جریان دارد.
این مقام انتظامی در انتها گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر مورد مشکوک یا هر موضوعی که نیاز به پلیس است سریعا با شماره 110 سامانه پلیسی تماس بگیرند تا خیلی سریع رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار بگیرد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید