یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » زورگیری از دو پسر نوجوان در پوشش مسافرکش

زورگیری از دو پسر نوجوان در پوشش مسافرکش

0
290
کد خبر: 34491
میار: رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری فردی که از دو تبعه افغانستانی در پوشش مسافرکش سرقت کرده بود خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ مصطفی اسکندری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی حضور دو پسر تبعه افغانستانی به ماموران این کلانتری، مشخص شد این دو نفر حدودا 15 ساله هدف سرقت زورگیری در محدوده این کلانتری قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: شکات مدعی بودند در خاتون آباد به مقصد قیامدشت سوار یک پژو 405 نوک مدادی شده اند که نفر راننده و فردی که کنار دست راننده نشسته بود در میانه راه مدعی می شوند مامور انتظامی هستند و با این عنوان از زیر زبان دو مالباخته این موضوع را که آنها کارت شناسایی ایرانی ندارند بیرون می کشند.
این مقام انتظامی افزود: در ادامه فرد کنار دست راننده با رفتن به قسمت عقب خودرو، یک کاتر موکت بری در می آورد و آن را بیخ گلوی یکی از پسران نوجوان قرار می دهد و تهدید می کند که باید هرچه پول، گوشی و لوازم گرانقیمت دارند به این دو نفر بدهند.
وی بیان داشت: سریعا ماموران عملیات این کلانتری وارد عمل شدند و با توجه به اینکه این دو نوجوان افغان حین پیاده شدن از خودرو موفق به حفظ کردن شماره پلاک خودرو شده بودند، مالک اصلی خودرو شناسایی شد و در تماس با این فرد مشخص شد او خانم جوانی ساکن محدوده همین کلانتری است.
کلانتری قیامدشت عنوان کرد: در ادامه ماموران با ترفند های پلیسی این فرد را به کلانتری کشاندند و وقتی از او در مورد ماشین اش پرسیدند فهمیدند پسر این خانم بعد از اینکه از خانه قهر کرده خودروی مادرش را دزدیده و به شمال رفته است.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، با ترفند های پلیسی مظنون اصلی پرونده نیز به کلانتری کشانده شد و او که در برابر سوالات ماموران ابتدا مصر بود هیچ سرقتی مرتکب نشده است وقتی بین چند متهم دیگر قرار گرفت به سادگی توسط شکات شناسایی شد.
سرهنگ اسکندری تاکید کرد: با توجه به این موضوع، متهم که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم اش اعتراف کرد و بعد از معرفی متهم به مقام محترم قضائی، دستورات لازم برای دستگیری دوست متهم که آن روز در این جرم همراهی اش کرده است نیز صادر شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید