یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » فوت مشکوک سرایدار در محدوده گاندی تهران

فوت مشکوک سرایدار در محدوده گاندی تهران

0
290
کد خبر: 34490
میار: رئیس کلانتری 103 گاندی از وقوع فوت مشکوک به قتل در محدوده گاندی خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حسین علی ابن علی تشریح کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 110 پلیسی، ماموران این کلانتری روز گذشته در جریان یک فقره فوت مشکوک در خانه سرایداری یک آپارتمان چهار واحده قرار گرفتند که تمامی ساکنان آن افراد سالخورده بودند.
وی ادامه داد: براساس شواهد موجود ظاهرا متوفی 43 ساله خفه شده و آثار ضرب و جرح نیز روی سر و صورتش موجود بود که در رابطه با این موضوع بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز مطلع شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: براساس تحقیقات اولیه، همسر و فرزند سرایدار به منزل پدرزن متوفی رفته بودند که در محدوده شهر ری قرار داشت و هنگامی که قصد بازگشت به خانه شان را داشتند طی تماس یکی از ساکنان ساختمان متوجه می شوند که سرایدار به تماس ها پاسخگو نیست.
وی افزود: این فرد که سرایدار صبح ها برایش نان می خرید همسر او را در جریان موضوع قرار داده بود چراکه سرایدار آن روز صبح برایش نان نخریده بود و این فرد نیز هرچه با تلفن او تماس می گرفت سرایدار به تماس هایش پاسخ نمی داد.
سرهنگ ابن علی در ادامه اظهار داشت: با جمع آوری شواهد و مدارک موجود، تحقیقات اولیه تکمیل شد و در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی پایتخت به همراه تیم تشخیص هویت در صحنه حضور یافتند تا تحقیقات را در محل تکمیل کنند.
براین اساس، در انتها جسد متوفی برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید