جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری شرور غرب پایتخت

دستگیری شرور غرب پایتخت

0
295
کد خبر: 34372
میار: رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت، از دستگيري يک شرور در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: اين متهم که از ترس قانون، فراري بود، پس از 2هفته دستگير شد.  
 
به گزارش میار، سرهنگ "سعيد راستي" به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: اواخر ماه گذشته خبري مبني بر اينکه فردي با عربده کشي و تخريب اموال خصوصي شهروندان سبب بر هم زدن نظم عمومي و آسايش مردم در يکي از محلات غرب شهر تهران شده است، دريافت شد.
وی گفت: تیمی از ماموران عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت به نشانی اعلامی مراجعه کردند، ولی متهم پس از عربده کشی و تخریب اموال شهروندان از محل گریخته بود.
اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه رفتار این شرور نارضایتی شهروندان را به همراه داشت، عنوان کرد: با توجه به حساسيت موضوع تيمی از ماموران عملیات پليس امنيت عمومي پايتخت، تحقیق در این خصوص را برعهده گرفتند.
سرهنگ راستی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی ماموران موفق شدند تصویری از متهم به دست بیاوردند و سپس مخفیگاه وی را شناسایی کردند ولی در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به مخفیگاهش تردد ندارد و از این محل نیز متواری شده است.
رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي پايتخت افزود: شناسایی مخفیگاه دوم متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تلاش هاي شبانه روزي، در نهايت در پانزدهم مهرماه مخفيگاه دوم اين متهم در حوالي محله ستارخاان شناسايي شد.
وي افزود: با هماهنگي مقام قضائي تيم هاي عملياتي اين پليس به محل اعزام و در يک عمليات ضربتي موفق شدند شرور متواري را که به مدت 2 هفته از دست قانون متواری شده بود، قبل از فرار بعدی دستگير کنند.
سرهنگ راستي، با اشاره به اينکه فرد شرور پس از سیر مراحل قانونی با صدور دستور قضائی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: پليس اجازه قدرت نمايي به هيچ شرور و متخلفي را نمي دهد و با افرادي که بخواهند نظم عمومي برهم بزنندريال برخورد قانوني خواهد کرد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید