جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » موبایل قاپ ها در تهران دستگیر شدند

موبایل قاپ ها در تهران دستگیر شدند

0
302
کد خبر: 34364
میار: رئیس پایگاه سوم آگاهی از انهدام باند 4 نفره سارقان و مالخران گوشی های سرقتی، خبر داد و گفت: متهمان به 80 فقره سرقت و مالخری اعتراف کردند.  
 
به گزارش میار، سرهنگ "کامیار چهری" گفت: پرونده ای از کلانتر ی 104 عباس آباد برای کشف سایر جرایم متهمان پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
وی عنوان داشت: چکیده پرونده حکایت از این داشت: ساعت 23 بیست و ششم شهریور ماه امسال ماموران هنگام گشت زني در محدوده خيابان شريعتي به 2 موتورسوار که با يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي پلاک مخدوش در حال پرسه زنی بودند ظنین شده و دستور ایست صادر کردند.
  سرهنگ چهری با بیان اینکه متهمان بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریختند ادامه داد:  ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به دستگیری متهمان شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان خود را ساکن شهریار معرفی کرده بودند و در بازرسی بدنی از آنان 2 قبضه سلاح سرد و یک عدد ماسک کشف شد بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هر 2 متهم از جمله متهمان سابقه دار پلیس آگاهی پایتخت هستند.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت عنوان داشت: در تحقیقات پلیسی هر 2 متهم به 80 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و اذعان داشتند: افرادی را که در حال مکالمه تلفنی بودند انتخاب می کردیم و به بهانه آدرس پرسیدن به آنها نزدیک شده و در یک لحظه گوشی همراهشان را قاپیده و به سرعت می گریختیم، سپس گوشی های سرقتی را به 2 مالخر که ساکن شهرستان شهریار هستند، می فروختیم.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر 2 مالخر با اخذ نیابت قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند، گفت: تا کنون 68 تن از مال باختگان شناشایی شده اند و پس از تکمیل پرونده اعضای باند 4 نفره به دادسرا معرفی شده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی با دستور مقام قضائی هر 4 متهم با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده اند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید