جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری مختل کننده دکل های مخابرات در جنوب شرق تهران

دستگیری مختل کننده دکل های مخابرات در جنوب شرق تهران

0
259
کد خبر: 34325
میار: رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری دو نفر در رابطه با اختلالات پیش آمده اخیر در اپراتورهای مخابراتی خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سید امین موسوی پور در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع سرقت های دنباله دار باتری های دکل مخابراتی چند اپراتور در محدوده این کلانتری، تیم عملیات کلانتری مدتی نقاط آلوده محله را زیر نظر گرفتند تا اینکه متوجه رفت و آمد های افراد مشکوکی به آنجا شدند که با هماهنگی مقام محترم قضائی دستور ورود به مخفیگاه دو متهم شناسایی شده در پرونده صادر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: هنگام اقدام ماموران برای دستگیری متهمان، آنها متوجه حضور عوامل کلانتری شدند و در حالیکه یک نفرشان قصد فرار از طریق سقف کاذب خانه را داشت قبل از هرگونه اقدامی به همراه همدستش دستگیر شد و از مخفیگاه این دو نفر 35 و 50 ساله لوازم مختلفی از جمله دستگاه هوابرش و لباس های مخصوص مربوط به چند شرکت اپراتورهای مخابراتی کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری ابتدا آنها منکر ارتکاب سرقت شدند و مدعی بودند لوازم کشف شده از خانه برای خودشان است که با انجام عملیت فنی و تخصصی پلیسی مشخص شد هر دو سارق اسامی خود را اشتباهی اعلام کرده اند و در ادامه با اعلام دستگیری این دو نفر به مراکز انتظامی همجوار مشخص شد این دو نفر ده روزی است که از سوی یکی از ادارات آگاهی در همان محدوده تحت تعقیب هستند.
وی افزود: همدست دیگر این متهمان توسط آگاهی های همجوار دستگیر شده بود و این دو نفر از دست ماموران که قصد دستگیری شان را داشتند به این طریق که یکی از آنها با فرار از راه یک هواکش 40 سانتی متر در 40 سانتی متر متواری می شده و دیگری نیز از طریق پشت بام فرار کرده بود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مدارک موجود در پرونده بالاخره هر دو متهم اعتراف کردند و گفتند که ما حدودا 120 عدد از باتری های یوپی اس متعلق به دکل های مخابراتی را سرقت کردیم که در ادامه مشخص شد آنها 12 دکل شرکت های مخابراتی را از کار انداخته بودند و خطوط تلفن را در محدوده شرق تهران دچار اختلال گسترده کرده بودند.
به گفته سرهنگ موسوی پور متهمان مدعی بودند هر باتری را بین 200 الی 300 هزار تومان فروخته اند که نماینده محترم یکی از اپراتورهای موبایلی نیز در محل حضور یافت و طی گفت و گویی اعلام کرد که هر دکل مخابراتی هشت باتری دارد و قیمت هر باتری نیز 500 هزار تومان است که به این ترتیب به هر دکل 4 میلیون تومان خسارت وارد شده است.
بنابراین گزارش، هر سه متهم پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید