جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سه سارق خودرو و لوازم و محتویات آن

دستگیری سه سارق خودرو و لوازم و محتویات آن

0
1 012
کد خبر: 34324
میار: رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری دو سارق خودرو که از خانم جوانی برای پوشش دادن سرقت هایشان استفاده می کردند خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت 12 ظهر روز گذشته تیم عملیات این کلانتری با هدف پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم آن اقدام به گشت زنی می کردند که در حوالی پل خاقانی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک می شوند و وقتی به صورت نامحسوس آن را زیر نظر گرفتند و از خودرو استعلام گرفته مشخص شد این دستگاه هشت روز پیش در محله میرداماد مورد سرقت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در حین تعقیب نامحسوس متهم توسط پلیس در یک لحظه دو سرنشین خودرو که آقا 35 ساله و یک خانم 30 ساله بودند از خودرو با هدف سرقت خودروی دیگری پیاده و سریعا ماموران وارد عمل شدند و هر دو نفر را با همدست شان که مردی 34 ساله راننده خودروی سرقتی بود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
این مقام انتظامی افزود: در محل لوازم سرقتی زیادی از قبیل پنل، ضبط، باند و یک عدد سنتور به همراه لوازم لوکس از قبیل چراغ خودروهای گرانقیمت کشف و ضبط شد و هر سه سارق سابقه دار تحت بازجویی قرار گرفتند که مشخص شد آنها به ماده مخدر شیشه روانگردان اعتیاد شدیدی دارند و نفر اصلی این گروه که همان مرد 35 ساله بود با چهار سابقه زندان برای آخرین پنج ماه پیش از زندان آزاد شده و در ماه جاری نیز سه عدد پژو و پراید را به همراه همدستانش سرقت کرده است.
وی افزود: متهمان با سرقت هر خودرو سرقت های بعدی خود را مرتکب می شدند و نقش متهم زن پرونده نیز به عنوان یک پوشش فریبنده برای سرقت های متهمان استفاده می شد که النهایه هر سه متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید