جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری یک نفر مالخر و فروشنده موادمخدر در تهران نو

دستگیری یک نفر مالخر و فروشنده موادمخدر در تهران نو

0
287
کد خبر: 34323
میار: رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری یک نفر به اتهام مالخری و فروش مواد مخدر در محدوده مسیل جاجرود خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر اظهار داشت: ظهر دوشنبه هفته جاری بود که در پی شکایت شهروندان ماموران عملیات این کلانتری متوجه وجود یک منزل مشکوک در منطقه مسیل جاجرود تهران شدند که اهالی محل از وجود آن احساس ناامنی و نارضایتی می کردند.
وی ادامه داد: ماموران ساعت 12 ظهر گذشته به محل اعزام شدند و به صورت نامحسوس منزل را تحت نظر قرار دادند و متوجه رفت و آمد افراد معتاد و ناموجه به این مکان شدند که پس از بررسی های کامل، با هماهنگی های قضائی تیم عملیات کلانتری به پاتوق ورود کردند و یک نفر مالخر اموال سرقتی را دستگیر کردند.
وی افزود: از پاتوق این فرد در محل 300 گرم مواد مخدر روانگردان شیشه کشف و ضبط شد و علاوه بر این، در آنجا انواع اقلام سرقتی شامل 10 عدد ساعت کلکسیونی مارک دار و پنج عدد گوشی لمسی گرانقیمت و لوازم آرایشی به ارزش سه میلیون تومان کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری وی اقرار کرد که در قبال لوازم سرقتی از قبیل گوشی و لوازم لوکس که سارقان برایش می آوردند شیشه روانگردان به آنها می داد و وقتی از او در مورد لوازم آرایشی سوال شد متهم گفت که این ها را نیز از یک سارق به قیمت 250 هزار تومان خریداری کرده که تمامی هزینه آن را نیز مواد مخدر روانگردان شیشه به سارق داده است.
بنابراین گزارش، متهم سابقه موادمخدر دارد و زندان نیز رفته است که در کلانتری پرونده ای برایش تشکیل شد و در ادامه برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده، به اتهام مالخری و خرید و فروش مواد مخدر به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید