جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت گوشی های تهرانی ها توسط دو سارق ماسک دار

سرقت گوشی های تهرانی ها توسط دو سارق ماسک دار

0
291
کد خبر: 34322
میار: رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری دو گوشی قاپ خشن با اقدام سریع ماموران انتظامی خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حسین حسین زاده با اعلام این خبر بیان داشت: روز دوشنبه هفته جاری بود که ماموران طی برگزاری طرحی برای پیشگیری از سرقت گوشی قاپی در محدوده خیابان ابراهیمی، حین گشت زنی های خود به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک بسته که به نظر می آمد در حال زاغزنی شهروندان است مشکوک شدند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند اقدام به فرار کردند و در ادامه تعقیب و گریز پلیسی آنها به سه بار دستور ایست ماموران بی توجهی می کردند و با توجه به قانون به کارگیری سلاح عوامل کلانتری مجبور به تیراندازی هوایی شدند.
وی ادامه داد: در ادامه موتورسیکلت توقیف و راکب به همراه ترک نشین هر دو دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند که از آنها دو قبضه قمه و دو دستگاه گوشی همراه سرقتی به همراه دو ماسک ضد آلودگی هوا کشف شد.
وی در ادامه تصریح کرد: متهمان مدعی بودند که در طول همین روز اقدام به سرقت گوشی کرده و موفق به سرقت همین دو گوشی شده اند که با توجه به مشکوک بودن این دو نفر، از مالباختگان اخیر گوشی قاپی به کلانتری دعوت شد و شهروندان پس از ورود به محل هر دو نفر را شناسایی کردند.
بنابراین گزارش برای این دو متهم هشت شاکی تا به الان شناسایی شده است و متهمان سابقه دار که به ترتیب 27 و 28 ساله هستند به مرجع محترم قضائی برای سیر مراحل قانونی پرونده معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید