جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق لوازم خودروی پاسداران

دستگیری سارق لوازم خودروی پاسداران

0
247
کد خبر: 34185

میار: رئیس کلانتری 102 پاسداران از دستگیری یک متهم در رابطه با سرقت های سریالی لوازم خودرو در این محدوده خبر داد.

به گزارش میار، سرهنگ محمد باقر قدم زاده با اعلام این خبر در ادامه توضیح داد: حوالی ساعت 11:20 یازدهم ماه جاری بود که عوامل گشت این کلانتری در خیابان وفا منش در حال گشت زنی های شبانه خود مشاهده کردند که شخصی شیشه خودرویی را شکسته و در حال سرقت لوازم داخل و محتویات آن است.

وی ادامه داد: به محض رویت این متهم در حال سرقت توسط پلیس، او سوار بر خودروی 405 خود از محل دور شد و طی تعقیب و گریز پلیسی و بعد از انجام تیراندازی هوایی، بالاخره متهم توسط ماموران در حالیکه قصد درگیری با عوامل این کلانتری را داشت دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با دلالت متهم و خودرو به کلانتری مشخص شد خودرو نیز سرقتی است و تعداد زیادی ضبط و باند و البسه های سرقتی از داخل خودرو کشف و ضبط شد که با توجه به این موضوع، ماموران برای بررسی محل وقوع سرقت به مکان مشاهده اولیه سارق مراجعه کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در محل سه سرقت از خودروهای پژو 206، سمند و برلیسان انجام شده بود توضیح داد: شکات به کلانتری مراجعه و شکایت خود را علیه این متهم 48 ساله که سابقه سرقت نیز دارد و چندین بار به زندان رفته است مطرح کردند.

بنابراین گزارش، متهم که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشت و برای تهیه پول مواد مخدرش سرقت می کرد، به مقام محترم قضائی معرفی شد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید