جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق گوشی با شیوه و شگرد خاص

دستگیری سارق گوشی با شیوه و شگرد خاص

0
264
کد خبر: 34184

میار: رئیس کلانتری133 شهرزیبا از دستگیری متهمی خبر داد که از ناحیه آگاهی دو شهر تهران و یزد نیز به دلیل اتهاماتی مشابه تحت تعقیب بوده است.

به گزارش میار، سرهنگ سرافراز احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: پایان هفته گذشته بود که حدودا در ساعت یک بامداد، حسب تماس با مرکز فوریت های 110 پلیسی، ماموران این کلانتری در جریان یک فقره سرقت آیفون هشت در محدوده خیابان فردوس غرب، خیابان بهار شمالی قرار گرفتند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل آقایی به ماموران واحد گشتی این کلانتری مراجعه کرد و عنوان داشت که یک دستگاه گوشی آیفون هشت خود را در سایت اینترنتی آگهی کرده بودم که آقایی حدودا 37 ساله با من تماس گرفت و مدعی شد می خواهد این گوشی را از من خریداری کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با استفاده از یک برنامه موبایلی قصد داشت مالباخته را قانع کند که پول گوشی را به او واریز کرده است و به این طریقه می خواست سر صاحب گوشی را کلاه بگذارد اما با زیرکی او دستش رو و متهم سمج با برداشتن گوشی از محل متواری شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه کیف مدارک سارق در محل جا مانده بود از شاکی درخواست شد سریعا با متهم تماس بگیرد و با هماهنگی های انجام شده مالباخته از متهم خواست که گوشی را پس بدهد تا او نیز متعاقبا کیف مدارکش را پس بدهد که با طرح چنین سناریویی، متهم درخواست مالباخته را پذیرفت و هنگام مراجعه به محل توسط ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کلانتر محله زیبا شهر ادامه داد: متهم در همان بدو ورود به کلانتری اتهام خود را پذیرفت و در کلانتری مشخص شد متهم از آگاهی تهران نیز تحت تعقیب است که فردای روز حادثه هنگام انتقال به دادسرا، شاکی دیگری نیز مراجعه و بیان داشت که با همین شیوه و شگر د این آقا گوشی اش را سرقت کرده است.

بنابراین گزارش متهم با یک پرینت جعلی سر شکات را کلاه می گذاشت و در ادامه گوشی شان را سرقت می کرد که بررسی های بیشتر مشخص کرد متهم از سمت نیروی انتظامی استان یزد نیز تحت تعقیب است و تا به الان برای او 15 شاکی شناسایی شده است.

النهایه این متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد و تحقیقات همچنان درباره او جریان دارد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید