جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق لیسانسه آرایشگاه های زنانه تهرانپارس

دستگیری سارق لیسانسه آرایشگاه های زنانه تهرانپارس

0
361
کد خبر: 34183

میار: رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری خانمی که با مراجعه به آرایشگاه های زنانه معروف تهران از مشتریان آنها سرقت می کرد خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ مجید عسگری نیا با اعلام این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت از آرایشگاه های زنانه در محدوده این کلانتری شدت گرفته بود که با توجه به سریالی بودن این سرقت ها احتمال می رفت سارق تنها یک نفر باشد که در نتیجه تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری او به جریان افتاد.

وی ادامه داد: مالباختگان که همگی مشتریان آرایشگاه بودند اظهار وقتی به آرایشگاه برای انجام امورات شخصی خود مراجعه کرده اند هنگام بیرون آمدن از آنجا متوجه شده اند که کیف و وسایل شان به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به زودی تیم عملیات کلانتری در جریان این تحقیقات متوجه سرنخ هایی از خانمی 27 ساله شد که براساس فیلم های دوربین مداربسته موجود در محل های وقوع سرقت مشخص شد متهم در مواقع سرقت در ورودی های آرایشگاه و با بهانه کوتاه کردن موهایش نشسته است.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام محترم قضائی و با توجه به شماره تلفنی که این شخص به صاحبان آرایشگاه ها ارائه کرده بود بالاخره ماموران دیروز به مخفیگاه متهم وارد شدند و او را در خانه اش دستگیر کردند که در لحظات اولیه متهم منکر سرقت های ارتکابی شد.

سرهنگ عسگری نیا با توضیح اینکه متهم و یکی از شکات با یکدیگر مواجهه حضوری شدند در ادامه گفت: بالاخره متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت همه چیز را توضیح داد و گفت من مدرک تحصیلی لیسانس دارم و آرایشگاه های زنانه خیلی شلوغ در محدوده تهرانپارس را انتخاب می کردم و سرقت هایم را در این اماکن مرتکب می شدم.

به گفته کلانتر محله تهرانپارس، متهم در مورد شیوه و شگردهای خود نیز به ماموران گفت: به آرایشگاه های شلوغ و معروف این محدوده می رفتم و اگر کسی هم از دلیل حضورم در محل سوال می کرد توضیح می دادم که برای کوتاه کردن موهایم مراجعه کرده ام و در این مدت کلا 20 فقره سرقت مرتکب شدم و هنگام مراجعه مشتریان به آرایشگاه با توجه به اینکه در نزدیکی میز صندوقدار نشسته بودم.

وی در ادامه بیان داشت: متهم با سو استفاده از غفلت شهروندان و هنگام بلند گفتن رمز کارت عابر بانک شان حین تهیه فیش ورود به آرایشگاه، آن اعداد را حفظ می کرد و در لحظه مناسب اقدام به ربودن کیف و یا تنها عابربانک مالباختگان می کرد و سریعا بعد از این اقدام با همان کارت مالباخته به صرافی ها و طلافروشی ها می رفت و از این اماکن طلا و ارز می خریدم.

رئیس کلانتری تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم 27 ساله دارای مدرک لیسانس است و تنها در یکی از موارد موفق به سرقت 40 میلیون تومانی از یکی از شکات شده است توضیح داد: ارزش جمعی سرقت های متهم حدودا 200 میلیون تومان است و تا به الان از این خانم 10 نفر شکایت کرده اند، همچنین تصاویر دوربین مداربسته متهم هنگام خرید طلا و ارز با استفاده از کارت های سرقتی نیز ضمیمه پرونده شده است و تحقیقات تکمیلی برای افشای ابعاد دیگر پرونده جریان دارد.

بنابراین گزارش، متهم برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید