جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق لوازم خودرو و محتویات آن در محله نامجو

دستگیری سارق لوازم خودرو و محتویات آن در محله نامجو

0
240
کد خبر: 34181

میار: رئیس کلانتری 106 نامجو از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و محتویات آن خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ مرتضی بیرانوند در تشریح این خبر اظهار کرد: پایان هفته گذشته بود که در پی شکایت شخصی مبنی بر سرقت محتویات خودرو، مشخص شد کیف پول و مدارک این فرد به سرقت رفته است و به این ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران عملیات این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به فیلمی که شاکی از صحنه های سرقت تحویل ماموران داده بود چهره این سارق که از قبل عکس اش در کلانتری موجود بود تحت شناسایی قرار گرفت.
سرهنگ بیرانوند در ادامه بیان داشت: سارق در لحظه سرقت با یک دستگاه وسیله نقلیه موتورسیکلت به آن محل آمده بود و با استخراج اطلاعات مالک این دستگاه موتورسیکلت بالاخره آدرس سارق نیز به دست آمد که با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل شناسایی شده رفتند و متهم را در همان محل دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: از این متهم در همان لحظه دستگیری یک عدد کیف پول کشف و ضبط شد که داخل آن گواهینامه شاکی نیز موجود بود و متهم در همان لحظه دستگیری به هشت فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف کرد.
وی در انتها گفت: متهم سابقه دار است و با تشکیل پرونده اولیه تحت بازجویی قرار گرفت که مدعی شد تنها در محدوده محل زندگی اش و از خودروهایی که درهای آنها با توجه به مشغله ذهنی راننده و یا سهل انگاری باز گذاشته شده است سرقت می کنم.
بنابراین گزارش، مالباخته ها نیز شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید