جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت از خانم جوان با داروی بیهوشی

سرقت از خانم جوان با داروی بیهوشی

0
248
کد خبر: 34180

میار: رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری مردی خبر داد که در قالب مسافرکش خانمی را بیهوش کرده و از او طلاجات و تمامی اموال اش را سرقت کرده بود.
به گزارش میار، سرهنگ سعید لشینی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز بیستم شهریور امسال خانمی جوان به ماموران این کلانتری مراجعه و شکواییه ای را طرح کرد؛ او مدعی بود: با آقایی حدودا 30 ساله در خیابان نواب آشنا شدم که به عنوان مسافر مرا سوار ماشین اش کرده بود اما در ادامه با هم که بیشتر آشنا شدیم او مرا اغفال کرد و هنگام مراجعه به یک آبمیوه فروشی، دارویی را در آبمیوه ریخت و به من تعارف کرد که بیهوش شدم.
کلانتر محله ستارخان ادامه داد: خانم مدعی بود موبایل و کیف دستی به سرقت رفته است و همچنین او النگوهای شاکی را با سیمچین بریده و به همراه گوشواره های مالباخته به سرقت برده بود؛ با توجه به ارائه مشخصات سارق توسط این خانم به ماموران و با پیجویی های انتظامی مالک خودروی مسافرکش شناسایی شد.
وی تصریح کرد: با هماهنگی با مقام محترم قضائی، ساعت دو عصر روز سیزدهم ماه جاری تیم عملیات کلانتری با توجه به سرنخ های به دست آمده و مدارک موجود در پرونده حکم ورود به مخفیگاه این سارق را دریافت کردند و خودرو را بررسی کردند که در بازرسی از خودرو یک عدد تبلت و گوشی سامسونگ به همراه کیف مالباخته کشف شد.
سرهنگ لشینی ادامه داد: علاوه بر این اموال همچنین 4 عدد نیم سکه که آنها نیز متعلق به مالباخته بود در محل کشف و ضبط شد و با دلالت سارق به کلانتری و بعد از مواجهه حضوری که انجام شد، متهم صراحتا اعلام کرد که به خانم جوان داروی بیهوشی خورانده و سرقت را نیز قبول کرد.
بنابراین گزارش، به دلیل اینکه احتمال دارد این سرقت ها مشابه های دیگری نیز داشته باشد متهم با هماهنگی قضائی و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که در همان ابتدا مشخص شد متهم سابقه یک پرونده اینچنینی دیگری داشته است که در آن خصوص نیز به زندان رفته بود.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید