جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری یک سارق موبایل قاپ

دستگیری یک سارق موبایل قاپ

0
211
کد خبر: 34179

میار: رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری یک سارق موبایل قاپ که با وجود مجروحیت همچنان قصد حمله به شهروندان و پلیس را داشت خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ جهانشاه تیموری با اعلام این خبر در ادامه افزود: روز گذشته بود که یک فقره سرقت موبایل در حوالی ساعت ده صبح توسط ماموران این کلانتری در خیابان ابوذر مشاهده شد که از قرار فردی با خودروی پراید در حالیکه فریاد می زد دزد! دزد! به دنبال یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با دو سرنشین افتاده بود.
وی ادامه داد: قبل از اینکه وارد عمل شوند و برای دستگیری سارقان اقدامی کنند بالاخره خودروی پراید با پشت موتورسیکلت برخورد کرد و در حالیکه موتورسیکلت تعادل اش از دست راننده خارج شده بود زمین خورد و دو سارق نیز روی زمین افتادند.
این مقام انتظامی افزود: دو موتورسوار قصد داشتند با دو سلاح قمه با راننده پراید درگیر شوند که تیراندازی هوایی توسط ماموران انجام شد و یکی از متهمان از محل متواری شد اما نفر دیگر که همچنان با وجود پای شکسته و قمه در دست قصد فرار و درگیری با ماموران را داشت دستگیر شد و با هماهنگی های قضائی برای مداوا به بیمارستانی نزدیک انتقال داده شد.
سرهنگ تیموری افزود: از متهم یک گوشی سرقتی مربوط به همان راننده پراید و یک گوشی دیگر هم متعلق به خانمی که صبح از او سرقت شده بود کشف و به هر دو مالباخته تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در انتها گفت: در حالیکه متهم همچنان در بیمارستان بستری بود، ماموران موفق شدند سرقت های مشابهی را که امکان ارتکاب آنها از سوی متهم و همدستش وجود داشت شناسایی کنند و با بررسی های بیشتر یک خانم 40 ساله نیز که توسط این سارقان هدف زورگیری قرار گرفته بود متهم را شناسایی کرد.
بنابراین گزارش، پرونده با این سه شاکی به عرض مقام محترم قضائی رسید.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید