جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف یک کارگاه بسته بندی برنج های تقلبی

کشف یک کارگاه بسته بندی برنج های تقلبی

0
221
کد خبر: 34178

میار: رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری فردی در رابطه با بسته بندی برنج های با کیفیت پایین در بسته بندی های شکیل و برنج های برند خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ محمد قدیمی در تشریح این خبر بیان داشت: برای اجرای دستور صادره از مقام محترم قضائی مبنی بر توقیف و بازدید از کارگاهی مربوط به تهیه و بسته بندی برنج های تقلبی در جنوب تهران مشخص شد شخصی که در این کارگاه مشغول به فعالیت است اقدامات مجرمانه ای را مرتکب می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سریعا ماموران به محل اعلامی مراجعه کردند و براساس دستور صادره که براساس گزارشات شهروندی از خرید این نوع برنج های نامرغوب و بی کیفیت تنظیم شده بود با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند که ماجرا صحت دارد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در محل کارگاهی وجود داشت که آنجا فردی در حال بسته بندی برنج های تقلبی و ریختن آنها در کیسه های برند و معروف تر بود و با ورود ماموران به محل 68 بسته برنج تقلبی ده کیلویی کشف و مشخص شد این کارگاه دو دستگاه دوخت کیسه و تعدادی هولوگرام و لیبل مربوط به برنج های مرغوب ایرانی دارد.
وی افزود: متهم صراحتا در همان محل اتهام اش را پذیرفت و بیان داشت برنج ها را با دستگاه پر می کنم و از کیسه های برنج هندی بی نام و نشان که از لحاظ ارزش ریالی پایین ترین قیمت در بازار را دارد خریداری می کنم در حالیکه برنج پر شده ارزش کمتری دارد آنها را در کیسه هایی می ریزم که ارزش بیشتری دارند.
همچنین از این محل 84 بسته برنج تقلبی کشف شد که آن کیسه ها نیز حاوی برنج های پاکستانی بودند و این موارد نیز مانند مورد قبلی در کیسه برنج های مرغوبی ریخته شده بودند.
بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید