جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو سارق خودرو و کشف دو خودروی سرقتی

دستگیری دو سارق خودرو و کشف دو خودروی سرقتی

0
249
کد خبر: 34177

میار: رئیس کلانتری 106 نامجو از دستگیری دو سارق خودرو حین پرسه زنی های شبانه برای ارتکاب به سرقت دیگری خبر داد.

به گزارش میار، سرهنگ مرتضی بیرانوند در تشریح این خبر بیان داشت: حوالی ساعت دو بامداد یکشنبه هفته جاری بود که عوامل گشت این کلانتری حین گشت زنی های شبانه خود در محدوده خیابان سلمان فارسی به یک نفر که در حال پرسه زنی بود در محدوده نرده های کنار پارک خودرویی را زیر نظر داشت مشکوک شدند.

وی ادامه داد: سارق با دیدن ماموران پلیس سریعا یک کیف را به داخل حیاط منزلی پرتاب کرد که لحظاتی بعد توسط ماموران تحت بازجویی قرار گرفت و او خودش را فردی 35 ساله معرفی کرد که در همین لحظه شخصی از حیاط خانه مذکور بیرون آمد و ادعا کرد که فرد مظنون مهمان خانه اش است.

وی افزود: با توجه به نا متعارف بودن ساعت حضور این دو نفر در خیابان، ماموران این دو متهم را تحت بازجویی قرار دادند و متوجه جواب های ضد و نقیض این افراد شدند و نهایتا به بررسی خودرویی که این افراد آن را زیر نظر قرار داده بودند پرداختند و با استعلام از سامانه پلیسی مشخص شد خودرو سرقتی است اما متهمان مدعی شدند خودرو برای آنها نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد: یک دستگاه خودرو که داخل حیاط منزل متهمان پارک بود که اتفاقا آن هم بعد از استعلام خودرو مشخص شد در محدوده کلانتری 128 تهران نو به تازگی سرقت شده است و متهمان مدعی بودند که این خودرو ها متعلق به آنها نیست.

کلانتر محله نامجو اضافه کرد: در ادامه ماموران هر دو سارق را دستگیر و سوار بر خودرو کردند و هر دو خودرو به کلانتری دلالت داده شد؛ این دو متهم در نهایت با توجه به مدارک موجود به سرقت های ارتکابی اعتراف کردند و هر دو نفر که سابقه دار بودند با هماهنگی قضائی به پایگاه سوم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید