یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » قتل پدر به خاطر گمشدن مدارک شناسایی/ پسر صحنه وحشتناکی را رقم زده بود!

قتل پدر به خاطر گمشدن مدارک شناسایی/ پسر صحنه وحشتناکی را رقم زده بود!

0
251
کد خبر: 33937

میار: مرد 28 ساله ای که پدر خود را به دلیل گمشدن مدارک شناسایی وهویتی اش به قتل رسانده بود دوشنبه شب در تهران توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش میار، ساعت 9 شب دوشنبه هفته جاری بود که طی تماس های شهروندی با ماموران انتظامی در محدوده شهر ری تهران خبری مبنی بر وقوع یک درگیری خونین در محله منتظری اعلام شد و سریعا ماموران با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

در حالیکه مردم محله برای دیدن صحنه جرم دور خانه جمع شده بودند پلیس وارد عمل شد و خیلی زود متهم پرونده که مدعی بود پدرش را به قتل رسانده است دستگیر شد و به این ترتیب بازپرس قتل منطقه نیز در جریان ماجرا قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل، متهم پرونده تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: امروز با پدرم سر گمشدن مدارک هویتی ام درگیر شدم و درگیری شدت گرفت تااینکه او را با یک ضربه چاقوی میوه خوری که دسته آن قرمز رنگ بود و در راه پله افتاده است به قتل رساندم.

این جوان 28 ساله در ادامه با ماموران به سر صحنه قتل رفت و گفت: من یک ضربه چاقو به سمت گردن پدرم پرتاب کردم و وقتی چاقو به زیر گلویش خورد او کشته شد و من هم با فهمیدن این موضوع چاقو را همینجا رها کردم و از خانه بیرون آمدم.

در ادامه متهم پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی، تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی فوت جریان دارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید