جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت های سریالی خودرو با آبمیوه های مسموم

سرقت های سریالی خودرو با آبمیوه های مسموم

0
265
کد خبر: 33931
میار: رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری یک متهم تحت تعقیب سه پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ در آخرین عملیات این کلانتری خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سید امین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: پایان هفته گذشته بود که فردی 35 ساله ساکن یکی از استان های همجوار تهران به این کلانتری مراجعه و اعلام کرد از اصفهان مسافر به تهران آورده بود که هدف سرقت قرار گرفته است.
راننده در مورد جزئیات سرقت مدعی بود: از تهران ترمینال جنوب شهروندی را به سه راه افسریه سوار کردم و قصد داشتم به منزل بستگان بروم که این مسافر اطمینان مرا جلب  کرد و گفت من جلوتر پیاده می شوم و پول بیشتری نیز می دهم، من نیز پذیرفتم و متهم در یک زمان مناسب به من آبمیوه ای تعارف کرد که پس از خوردن نوشیدنی دیگر چیزی ندیدم و فقط یادم است ساعات شب بود که خوابن برد که سارق از این فرصت استفاده کرد و مرا پشت شمشادها در اطراف جاده امام رضا رها کرد و ماشین ام را به سرقت برد.
سرهنگ موسوی پور با اشاره به اینکه شاکی پس از به هوش آمدن متوجه ماجرا شده است توضیح داد: شاکی که نسبت به محیط اطرافش هنگام به هوش آمدن آگاهی و شناخت نداشت پرسان پرسان به کلانتری مشیریه برای طرح شکایت آمده بود و در ادامه تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با انجام کارهای تخصصی و پیجویی های انتظامی موفق شدند سرنخی به دست بیاورند.
وی با توضیح اینکه سریالی بودن سرقت ها محرز شده بود افزود: در پرونده ای دیگر مربوط به هفته گذشته که مورد مشابه همین موضوع پیش آمده بود اینبار راننده از آمل به افسریه مسافر آورده بود و باز هم در ساعت پایانی شب این راننده نیز به دام همین سارق افتاده بود.
وی ادامه داد: متهم در آن پرونده پس از سرقت محتویات خودروی راننده آملی آن را رها کرده بود و همچنان که اینبار هم قصد سرقت محتویات این خودرو را نیز داشت در حال تردد در شهر ماموران کلانتری مشیریه او را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به متهم سوار بر خودروی شاکی دستور ایست دادند که او توجهی نکرد و در آخر طی تعقیب و گریز 20 دقیقه ای دستگیر شد درحالیکه حین این تعقیب و گریز چندین خودرو را نیز تخریب کرده بود.
بنابراین گزارش، متهم در نهایت در کلانتری اعتراف کرد که با این شیوه و شگرد از راننده های شهرستانی سرقت می کرده است؛ همچنین متهم مدعی بود بعد از جلب اطمینان راننده ها، در یک لحظه از غفلت راننده ها استفاده و با داروی بیهوشی آبمیوه ای را مسموم و به راننده تعارف می کرده است که با توجه به این اعترافات احتمال می رود سارق سرقت های دیگری نیز داشته باشد و جالب تر اینکه این متهم حرفه ای از سوی سه پایگاه آگاهی در تهران نیز تحت تعقیب است.
بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید