دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » کشف 3 تن کابل برق فشار قوی دزدی در تهران

کشف 3 تن کابل برق فشار قوی دزدی در تهران

0
307
کد خبر: 33847
میار: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف سه تن سیم و کابل برق فشار قوی سرقتی طی عملیات پلیسی کلانتری 116 مولوی خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های سیم و کابل برق در محدوده سرکلانتری هفتم و علی الخصوص قسمت های شوش، مولوی و هرندی شدت گرفته بود.
وی ادامه داد: به این ترتیب عملیات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت تااینکه در ساعت پنج عصر روز یکشنبه هفته جاری در حالیکه تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی در حال گشت زنی بودند به یک دستگاه خاور حامل سیم و کابل فشار قوی مشکوک شدند.
وی افزود: به این خودرو دستور ایست داده شد اما راننده قصد فرار داشت تااینکه بعد از تعقیب و گریز 500 متری خودرو توقیف و راننده و شاگردش این بار به صورت پیاده متواری شدند که ماموران در عملیاتی ضربتی هر دو نفر را دستگیر و روانه کلانتری کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده 38 سال سن و سرنشین آن نیز 35 سال سن داشت و بنابر بررسی های صورت گرفته بار این خاور به مقدارسه هزار کیلوگرم کابل فشارقوی است؛ متهمان مدعی بودند این سیم و کابل های فشار قوی را از سارقان خریداری کرده اند.
بنابراین گزارش، متهمان با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید