جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو سارق موبایل قاپ در تهران

دستگیری دو سارق موبایل قاپ در تهران

0
241
کد خبر: 33846
میار: رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری دو گوشی قاپ در محدوده شرق تهران خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ علی نعمتی با اعلام این خبر بیان کرد: از مدتی پیش سرقت های سریالی گوشی قاپی در محدوده تهرانپارس شدت گرفته بود که با توجه به این موضوع ماموران به بررسی دقیق و فنی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته از صحنه های سرقت پرداختند و همچنین موفق شدند نقاط آلوده را نیز شناسایی کنند.
وی ادامه داد: به این ترتیب آموزش های لازم به واحد های گشتی داده شد و راس ساعت 10 شب ششم ماه جاری یکی از واحد های گشتی در حالیکه به همراه تیم عملیات کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دماوند بودند به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که پلاک خود را پوشانده و در حال زاغزنی در پیاده رو بود مشکوک شدند.
وی افزود: سرنشینان این موتورسیکلت دو ترکه با دیدن پلیس از محل متواری شدند که با انجام تعقیب و گریز پلیسی راه موتورسیکلت بسته شد و در حالیکه آنها قصد حمله به ماموران پلیس را داشتند در ادامه ترسان ترسان و به صورت پیاده از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان قصد داشتند یک کیف کمری را به بالای پشت بام منزلی در آن حوالی بیندازند که با اقدام به موقع پلیس موفق نشدند و در ادامه پنج دستگاه گوشی سرقتی از داخل کیف همراه سارقان کشف و ضبط شد.
سرهنگ نعمتی در پایان گفت: هر دو متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و منکر اتهام ارتکابی شدند و گفتند این گوشی ها را خریداری کرده ایم اما طی بازجویی های فنی و پلیسی هر دو متهم 25 ساله پرونده که از ساکنان مناطق جنوبی تهران بودند به جرم خود اعتراف کردند و گفتند امروز تنها موفق شدیم شش فقره سرقت گوشی قاپی انجام بدهیم.
در انتها مالباخته ها نیز شناسایی شدند و متهمان با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید