دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرقت های سریالی از مغازه سیسمونی در جنوب تهران

سرقت های سریالی از مغازه سیسمونی در جنوب تهران

0
243
کد خبر: 33833
میار: رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی از دستگیری یک کارگر مغازه به اتهام سرقت های مداوم از گاوصندوق صاحبکارش خبر داد.
به گزارش میار، سرگرد رضا اسلام نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته بود که راس ساعت هفت و نیم عصر تماسی مبنی بر اینکه از یک مغازه سیسمونی فروشی در این محدوده سرقتی صورت گرفته با این کلانتری حاصل شد و به قید فوریت ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: سارق در محل دستگیر شده بود و شهروندی ۴۵ ساله که خود را صاحب آن مغازه معرفی کرد مدعی شد با استفاده از دوربین مداربسته متوجه شدم که کارگر سابق ام از من سرقت می کند و سری قبل که این موضوع را دیدم کمین گذاشتم تا اینکه امروز وقتی منتظر او بودم، او با کلیدی که داشت در را باز کرد و آنطور که من پول های گاوصندوق را نشانه گذاری کرده بودم فهمیدم مبلغ ۲۸۰ هزار تومان از من سرقت کرده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق منکر اتهام بود تااینکه بعد از دیدن فیلم دوربین های مداربسته اتهامش را پذیرفت و ۲۸۰ هزار تومان علامت گذاری شده توسط شاکی نیز از او کشف شد.
سرگرد اسلام نژاد گفت: در ادامه سارق به اتهام خود اعتراف کرد و بیان داشت از سه سال پیش که اینجا می خوابیدم یکبار از غفلت صاحب مغازه سواستفاده کردم و در نبود او یک سری کلید از کلیدهای مربوط به در ورودی و گاوصندوق کپی کردم.
وی در انتها گفت: متهم مدعی بود حدودا طی سه ماه و هرروز به مغازه مراجعه می کرده و هربار یک سوم از پول های گاوصندوق را سرقت می کرده است.
براساس این گزارش، متهم برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید