دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق موبایل همراه بیماران بستری شده در بیمارستان

دستگیری سارق موبایل همراه بیماران بستری شده در بیمارستان

0
275
کد خبر: 33831
میار: فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت و درمان از دستگیری فردی به اتهام کش روی گوشی های همراهان بیماران بستری شده در بیمارستان های شمال تهران خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت هایی به صورت سریالی از همراهان بیمارانی که در بیمارستان های شمال تهران بودند به ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان ها شدت گرفته بود.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی با توجه به این موضوع نقاط آلوده خود را شناسایی کردند و در ساعت دو ظهر روز گذشته هنگامیکه این فرد برای بار دیگر به یکی از بیمارستان ها مراجعه کرده بود موفق به شناسایی این موبایل قاپ شدند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه متهم که یک گوشی از همراه یک بیمار سرقت کرده بود متوجه حضور پررنگ پلیس در بیمارستان شد و برای فرار به یک سرویس بهداشتی رفت و پشت یکی از سیفون ها گوشی سرقتی را پنهان کرد.
سرهنگ جنتی ادامه داد: متهم هنگام خروج از سرویس بهداشتی توسط مأموران دستگیر و درحالیکه منکر سرقت ارتکابی بود گوشی سرقتی اش پشت سیفون کشف شد.
وی تصریح کرد: همچنان متهم منکر سرقت بود تا اینکه با دیدن فیلم های دوربین مداربسته صراحتا به سرقت های ارتکابی طی یک ماه اخیر اعتراف کرد و در کلانتری ۱۰۲ پاسداران به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در انتها از انگیزه متهم پرده برداشت و گفت: وی مدعی بود برای کار کردن از شهرستانی به تهران آمده بود و وقتی شب ها برای خوابیدن به بیمارستان مراجعه می کرد برای اولین بار یک گوشی سرقت کرد و به این ترتیب کش رو زنی هایش را به مدت یک ماه ادامه داد.
بنابراین گزارش، در انتها متهم به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید