دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو موبایل قاپ بعد از تصادف با خودروی ال۹۰

دستگیری دو موبایل قاپ بعد از تصادف با خودروی ال۹۰

0
274
کد خبر: 33830
میار: رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری دو سارق گوشی قاپ و اعتراف آنها به تنها ۱۵ فقره سرقت در یک روز خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ رضا حیدری در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت ۹ شب پنجشنبه هفته گذشته ماموران این کلانتری در حوالی میدان شهدا، خیابان شکوفه متوجه یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه مشکوک شدند و با زیر نظر گرفتن آن مشخص شد آنها در حال سرقت گوشی شهروندی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: سریعا عوامل گشت کلانتری از خیابان شهدا به خیابان شکوفه وارد شدند و تعقیب و گریز پلیسی با آنها را آغاز کردند که دقایقی بعد دو سرنشین موتورسیکلت با توجه به تصادف با یک دستگاه خودروی ال۹۰ ، روی زمین افتادند.
این مقام انتظامی افزود: سریعا دستگیری هر  دو متهم که به صورت پیاده نیز قصد فرار داشتند در دستور کار پلیس قرار گرفت و بعد از دستگیری، گوشی شهروندی که از سوی این افراد قاپیده شده بود هم کشف شد.
وی تصریح کرد: با توجه به شدت گرفتن سرقت موبایل قاپی در این محدوده از مدتی پیش، دعوت از مال‌باختگان دیگر نیز انجام شد که در بدو ورود به کلانتری، شش شاکی هر دو سارق را شناسایی کردند.
کلانتر محله شهدا ادامه داد: متهمان که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشتند اعتراف کردند در آن روز تنها ۱۵ فقره سرقت مرتکب شده اند و تمامی گوشی های سرقتی را نیز به مالخر خوشان در میدان مولوی با قیمت پایین تر فروخته اند.
بنابراین گزارش، با بررسی سوابق هر دو متهم ۲۸ و ۳۲ ساله مشخص شد آنها انواع سابقه کیفری شامل سرقت و حمل موادمخدر نیز دارند که در انتها آنها برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید