دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » تجاوز وحشتناک هشت نفر در باغ فرحزاد به زن تهرانی/ آنها گفتند سرت را می بریم!

تجاوز وحشتناک هشت نفر در باغ فرحزاد به زن تهرانی/ آنها گفتند سرت را می بریم!

0
450
کد خبر: 33828
میار: عاملان تجاوز به خانمی در دره فرحزاد دستگیر شدند.
به گزارش میار، روز جمعه هفته گذشته بود که خانمی ۴۷ ساله به ماموران این کلانتری مراجعه و عنوان داشت که ساعت ۱۲ ظهر جاری برای بازدید و خرید ملکی که از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش کالاهای لوازم دسته دوم آگهی می شود، باغی را در دره فرحزاد نشان کردم و با توجه به شرایط مناسب آن با شماره آگهی دهنده تماس گرفتم.
شاکی مدعی بود: آدرس این ملک را طی تماس تلفنی دریافت و به محل مراجعه کردم و دو نفر که به نظر می رسید از اتباع بیگانه هستند بعد از من رسیدند و از خودرو پیاده شدند و مرا به داخل باغ هدایت کردند تا آنجا را نشانم دهند.
این خانم که حال پریشانی داشت و دائم گریه می کرد مدعی بود هنگام ورود به باغ یکی از این افراد با پارچه ای مشکی رنگ گلویش را گرفته و او را به گوشه ای برده است و با تهدید چاقو و نشان دادن فیلمی در گوشی اش، که در آن گلوی زنی به طرز وحشتناکی بریده می شد، عنوان داشت اگر مقاومت کنی همین بلا سرت خواهد آمد.
این شاکی در ادامه عنوان داشت متهم حتی مدعی شد افراد زیادی را به این باغ آورده و آنهایی را که مقاومت کرده اند سرشان را بریده و در همین باغ اجسادشان را دفن کرده اند که فیلم نمایش داده شده تنها درباره یکی از این افراد بود.
این شاکی مدعی بود بعد از اینکه متهم او را به این شکل آرام می کند، با تلفن همراه خود دوستانش را خبر می کند و بعد از رسیدن دوستانش، هشت نفره او را مورد تجاوز قرار می دهند و بعد از دزدیدن گوشی و پول نقدش او را رها می کنند.
بعد از شناسایی صاحب اصلی ملک، ماموران با انجام هماهنگی های قضائی متهم را در سریعترین زمان ممکن دستگیر کردند که وی منکر اتهام ارتکابی شد و گفت از هیچ چیزی خبر ندارد.
با توجه به اینکه متهم مدعی بود کلید باغ اش را در اختیار یکی از دوستان خود قرار داده است، کار شناسایی متهم بعدی نیز در دستور کار قرار گرفت و او نیز با اقدام سریع ماموران این کلانتری در بنی هاشم تهرانپارس دستگیر شد.
در ادامه با انتقال هر دو متهم به کلانتری از شاکی نیز دعوت شد برای شناسایی این افراد به محل بیاید که شاکی در همان ابتدای ورود هر دو متهم را شناسایی و عنوان کرد این دو نفر از اعضای همان گروه هشت نفره شیاطین دره فرحزاد هستند.
بنابراین گزارش، با دستگیری دو متهم بازجویی های فنی به جریان افتاد و بالاخره یکی از آنها در طول تحقیقات گفت: مدتی است که در کار خرید و فروش ملک هستم؛ زمانی که زن جوان به عنوان خریدار ملک به سراغم آمد وسوسه شدم. چند وقت قبل خانه باغی را برای فروش به من داده بودند، چون خالی بود من و دوستانم شب‌ها آنجا می‌ماندیم. وسوسه‌های شیطانی باعث شد که زن جوان را به خانه باغ بکشانم و با دوستانم او را قربانی نقشه‌ام کنم.
با اعترافات این دو متهم شش همدست دیگر متهمان نیز دستگیر شدند. پرونده این جنایت سیاه برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران ارجاع شد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید