دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارق خودروی پژو ۲۰۶ با تیراندازی هوایی

دستگیری سارق خودروی پژو ۲۰۶ با تیراندازی هوایی

0
286
کد خبر: 33827
میار: رییس کلانتری ۱۱۳ زیباشهر از دستگیری یک متهم در رابطه با سرقت خودروی شهروندان تهرانی در این در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفت.
به گزارش میار، سرهنگ سرافراز احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: نیم ساعت از یک بامداد جمعه هفته پیش، گذشته بود که واحد گشت این کلانتری به یک خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین مشکوک شد؛ یکی از دو سرنشین این خودرو بعد از پارک کردن کنار خودروی پژو پارس، با هدف سرقت به سمت آن رفت.
وی در ادامه گفت: متهمان با دیدن مامور گشت پلیس سریعا سوار بر خودرو از محل متواری شدند که در ادامه تعقیب و گریز پلیس با متهم آغاز شد و بعد از شلیک چند تیر هوایی بالاخره خودروی متهمان در بزرگراه شهید لشگری در حوالی تهرانسر متوقف و راننده به سمت خلاف جهت اتوبان به صورت پیاده از محل اقدام به فرار کرد.
سرهنگ احمدی تصریح کرد: سرنشین خودرو توسط پلیس دستگیر و با استعلام از سامانه پلیسی مشخص شد خودرو شب گذشته در محدوده کلانتری زیباشهر سرقت شده است.
بنابراین گزارش، با هماهنگی قضائی متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری همدستش در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید