دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری یک نفر سارق در های امامزاده و مالخر اموال

دستگیری یک نفر سارق در های امامزاده و مالخر اموال

0
263
کد خبر: 33825
میار: رئیس کلانتری 176 حسن آباد از دستگیری یک نفر سارق درهای امامزاده ای در محدوده این کلانتری خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سید جلال حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 10 صبح روز گذشته، طی مراجعات شهروندی آقایی 80 ساله مراجعه و اظهار داشت که خادم امامزاده ای در حسن آباد است و بیان داشت چهار در امامزاده توسط یک شخص که او را شناسایی کرده است با دیلم کنده و به یک ضایعاتی در همان محله به قیمت یک میلیون تومان سر جمع فروخته شده است.
کلانتر محدوده حسن آباد ادامه داد: سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری به همراه این خادم امامزاده به محل اعلامی اعزام شدند و متهم اصلی پرونده را همانجا دستگیر کردند و برای انجام تحقیقات فنی و پلیسی به کلانتری دلالت دادند.
وی در ادامه افزود: سارق در همان لحظه اول صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و گفت تمامی اموال را به مالخری از اهالی روستای کناری فروخته ام.
این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین سارق مدعی بود دوبار به زندان رفته و برای تامین هزینه موادمخدرش دست به این کار زده است و در انتها با هماهنگی مقام قضائی در مغازه مالخر درها نیز کشف و به امامزاده انتقال داده شد.
بنابراین گزارش مالخر این اموال مسروقه نیز سابقه دار بود که نهایتا هر دو نفر با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید