دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سارقان کش رو زن از بیمارستان های پرتردد

دستگیری سارقان کش رو زن از بیمارستان های پرتردد

0
241
کد خبر: 33824
میار: فرمانده انتظامی وزارت بهداشت و درمان از دستگیری یک نفر سارق که از همراهان بیمار در بیمارستان های مرکزی و شمال تهران سرقت می کرد خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت دو بامداد گذشته ماموران انتظامی مستقر در یکی از بیمارستان های مرکز شهر در پایتخت، به دو نفر با ظاهری نامناسب که در بیمارستانی پرسه می زدند مشکوک شدند؛ به نظر می رسید این افراد موبایل های مردم را زیر نظر گرفته اند.
وی ادامه داد: از این دو نفر سوال های پرسیده شد و با توجه به جواب های ضد و نقیض شان از آنها بازرسی بدنی انجام و مشخص شد تاریخ مدارکی که همراه آنها است جعلی می باشد درحالیکه آنها مدعی بودند برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده اند و این مدارک مربوط به این موضوع است.
در ادامه از این دو نفر یک عدد کیف زنانه کشف شد که آنها مدعی شدند مربوط به همسر بستری شده یکی از متهمان است و او نیز در بیمارستان بستری است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: استعلام آن مربوطه انجام و مشخص شد دو متهم دروغ می گویند  که در ادامه خانمی مراجعه  و ادعا کرد کیف و گوشی اش سرقت شده که با بررسی بیشتر مشخص شد صاحب کیف و گوشی او است و آقای دیگری نیز از همراهان بیماران مراجعه کرد و عنوان داشت گوشی اش را بالای سر بیمار خود به شارژ وصل کرده بود که بعد از بازگشت از سرویس بهداشتی متوجه سرقت شدن آن می شود و گوشی این شاکی نیز از دو متهم کشف شد.
سرهنگ جنتی ادامه داد: همچنین یک نفر به عنوان شاهد و در حالیکه در لحظه سرقت ها در راهرو بود شهادت داد که موضوع سرقت ها را دیده است.
وی افزود: هر دو سارق به کلانتری ۱۴۸ انقلاب انتقال داده شدند و در کلانتری به سرقت های ارتکابی اعتراف کردند و مشخص شد آنها اعتیاد شدیدی به شیشه و هرویین دارند؛ هر دو متهم مدعی بودند با این مدارک یک بار برای درمان اقدام کرده اند و بعد از آن با جعل تاریخ های این مدارک از آنها سو استفاده و بارها برای سرقت به بیمارستان مراجعه داشته اند.
براساس این گزارش، هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید