دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری یک سارق کش رو زن در پایانه جنوب

دستگیری یک سارق کش رو زن در پایانه جنوب

0
229
کد خبر: 33822
میار: رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب از دستگیری یک سارق در حیاط این پایانه مسافربری خبر داد.
به گزارش میار، سرگرد ایوب صالحی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته بود که عوامل این کلانتری در جریان درگیری دو شهروند قرار گرفتند و برای بررسی موضوع این دو نفر را به داخل کلانتری انتقال دادند که آقای ۵۰ ساله اظهار داشت از نفر دوم، آقایی حدودا ۳۰ ساله به علت سرقت گوشی اش شکایت دارد.
وی ادامه داد: شاکی مدعی بود هنگام مراجعه وقتی به سرویس بهداشتی مراجعه کردم متوجه شدم گوشی و پاکت سیگارم که هنگام دست شستن کنار دستم گذاشته بودم غیب شده است و به همین شخص که در آن لحظه کنارم ایستاده بود مشکوک شدم و خداروشکر حین درگیری ماموران متوجه شدند و با اقدام به موقع آنان او دستگیر شد.
سرگرد صالحی ادامه داد: متهم منکر سرقت ارتکابی بود و اظهار می کرد شاکی به او تهمت زده است اما ماموران با توجه به وضعیت ظاهری فرد او را مورد تجسس قرار دادند  و که پاکت سیگار و موبایل شاکی به همراه تعداد زیادی سیم‌کارت، چندین عدد پاور بانک، گوشی و دو عدد عابربانک به نام غیر نیز از متهم کشف شد.
وی ادامه داد: در ادامه متهم که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت عنوان کرد با توجه به غفلت لحظه ای شاکی وسوسه شدم و دزدی کردم اما بقیه اموال که زیر لباس هایم پبیدا کردید برای خودم است.
براساس این گزارش، متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید