دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری یک نفر به اتهام خرید و فروش اجناس میراث فرهنگی در تهران

دستگیری یک نفر به اتهام خرید و فروش اجناس میراث فرهنگی در تهران

0
241
کد خبر: 33821
میار: رئیس کلانتری 109 بهارستان از دستگیری فردی در رابطه با خرید و فروش اجناس قدیمی میراث فرهنگی خبر داد که قدمت شان مربوط به هزاره قبل از میلاد مسیح می باشد.
به گزارش میار، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت شش عصر روز شنبه هفته جاری بود که طی تماس شهروندان با پلیس مشخص شد فردی حدودا 39 ساله در حال خرید و فروش اجناس قدیمی  در یک پاساژ در محدوده کلانتری 109 بهارستان است
وی ادامه داد: به قید فوریت تیمی از ماموران عملیات کلانتری در این پاساژ حضور یافتند که مشخص شد آقایی صاحب یک مغازه در پاساژ کنار خرید و فروش اجناس دیگر اقدام به معامله اجناس با ارزش میراث فرهنگی می کند.
این مقام انتظامی افزود: با تایید این موضوع و هماهنگی های قضائی، متهم در محل دستگیر شد و از این شخص داخل مغازه اش اموالی از قبیل 53 عدد سکه، 16 عدد گرز، سر تبر، جمجمه های کوچک حیوانات، مجسمه سر اژدها، گلدان های قدیمی، هشت عدد دستبند یک عدد گرز به همراه جاشمعی های قدیمی کشف و ضبط شد.
در ادامه طی هماهنگی با مسئولان میراث فرهنگی مشخص شد این اجناس مربوط به هزاره اول ق.م است و قیمت اجناس نیز توسط کارشناسان این مرکز در حال بررسی است. بنابراین گزارش، در انتها متهم با تشکیل پرونده ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید