سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » فرزندم را به خاطر اعتیاد کشتم!

فرزندم را به خاطر اعتیاد کشتم!

0
239
کد خبر: 33570

میار: مردی که فرزندش را به دلیل اختلاف بر سر مصرف موادمخدر به قتل رسانده بود به زودی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده در محدوده نازی آباد تهران و با اعلام یک خبر فوت مشکوک به ماموران انتظامی در نازی آباد آغاز شد. با حضور ماموران انتظامی در محل معلوم شد طی یک درگیری مشکوک فردی آتش گرفته و فوت شده است که با حضور ماموران اورژانس در محل فوت نیز به تایید رسید و در ادامه مادر متوفی با مراجعه به ماموران ماجرای رخداده را توضیح داد.

این زن گفت: شوهرم اعتیاد داشت و پسرم و من تصمیم داشتیم او را ترک بدهیم اما او مخالفت می کرد و دائم می گفت به اعتیاد من کاری نداشته باشید در حالیکه کارها و مواد مصرف کردن های او باعث شده بود زندگی ما به هم بریزد. به همین دلیل یک بار او را به زور به کمپ ترک اعتیاد بردیم و آن روز او فرار کرد که در آخر موفق شدیم دوباره او را بگیریم و بالاخره در کمپ بستری کنیم اما باز هم او بعد از مدتی که اعتیادش را ترک کرده بود به خانه بازگشت و شروع به مصرف مواد کرد. به همین دلیل ما هم با او همچنان درگیر بودیم تااینکه امروز با آوردن بنزین فرزند مرا آتش زد.

در ادامه متهم که پدر متوفی بود نیز بازداشت و در اظهاراتی بیان داشت: پسرم مرا اذیت می کرد و دائم با من بحث می کرد و می گفت باید اعتیادت را ترک کنی اما من نمی توانستم آن را ترک کنم و دوست نداشتم که این اتفاق بیفتد. با اینحال با زنم دست به یکی کرد و یک بار که در خانه بودم مرا به زور به کمپ بردند و یک کتک مفصل نیز به من زدند. امروز نیز باز گیر داده بودند که باید اعتیادم را ترک کنم اما من این موضوع را نپذیرفتم و برای اینکه قدرت خودم را نشان بدهم و زن و بچه ام را بترسانم با بطری بنزین به سراغ آنها رفتم که یکدفعه پارچه ای که دستم بود را آتش زدم اما همه جا آتش گرفت.

 بالاخره پرونده نیز تکمیل شد و در ادامه با انتقال متهم به زندان رجایی شهر قرار بود روز گذشته او در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی رحمانی محاکمه شود که با توجه به عدم حضور یکی از اولیای دم در دادگاه رسیدگی به پرونده روز دیگری موکول و مشخص شد مادر متوفی نیز بعد از این اتفاقات از متهم طلاق گرفته است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید