سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » سرويس مدارس و دغدغه هاي والدين

سرويس مدارس و دغدغه هاي والدين

0
308
کد خبر: 33274

میار: معاون آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهور پايتخت گفت: با نزديک شدن به شروع سال تحصيلي جديد، بحث رفت و آمد دانش آموزان و انتخاب سرويس مدرسه همواره يکي از دغدغه هاي خانواده ها بوده است .

به گزارش میار، سرهنگ "سوزان جواد نژاد" در کارگاه آموزشي رانندگان سرويس مدارس، گفت: ارتقاي فرهنگ جابجايي دانش آموزان از موضوعات مهم در حوزه فرهنگ ترافيک است که بايد نسبت به آن توجه ويژه داشته باشيم.

جواد نژاد با تاکيد بر اينکه راننده خودرو بايد صلاحيت لازم براي رانندگي را داشته باشد، ابراز کرد: خودروهايي که تحت پوشش شرکت ها در زمينه جابجايي دانش آموزان فعاليت مي کنند، مي بايست ضمن سلامت خودرو، داشتن مدارک لازم، معاينه فني و برچسب سرويس مدارس راننده خودرو نيز ملزم به رعايت صد در صدي قوانين راهنمايي و رانندگي مي باشد.

وي ادامه داد: از موارد مهمي که بايد در زمان انتخاب سرويس مدرسه به آن دقت شود سلامت وسيله نقليه است که سازمان تاکسيراني، سازمان اتوبوسراني، شهرداري و سازمان آموزش و پرورش قانوناً مکلف به کنترل و نظارت بر سلامت و ايمني وسايل نقليه سرويس مي باشند.

اين مقام مسول با اشاره به اينکه اولويت ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان مدارس دخترانه با بانوان است افزود: يکي ديگر از برنامه هايي که بايد روي آن خيلي حساس بود بحث سلامت اخلاقي راننده است، چرا که از نظر ما سرويس مدرسه براي دانش آموز يک کلاس درس سيار محسوب مي شود.

وي در پايان گفت: پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ، براي همکاري با سازمان هاي آموزش و پرورش و سازمان تاکسيراني و شهرداري در زمينه ارائه صورت وضعيت خلافي خودرهاي سرويس و آموزش مديران و رانندگان سرويس مدارس از ابتدا تا پايان سال تحصيلي به صورت مداوم آمادگي کامل را دارد

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید