دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگيري مامور قلابي در شمال پايتخت

دستگيري مامور قلابي در شمال پايتخت

0
242
کد خبر: 32998
میار: رئيس پايگاه يکم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ از شناسايي و دستگيري فردي که در پوشش ماموران اماکن ناجا از واحد هاي صنفي در شمال تهران اخاذي مي کرد خبر داد.
 
به گزارش میار، سرهنگ« بهنام ايرانمنش» در تشريح جزييات اين خبر، گفت: چندي پيش  گزارشي دریافت کردیم که در آن از فردي در پوشش مأمور اماکن ناجا اقدام به اخاذي از مالکان صنف رستوران در مناطق شمالي تهران مي کرد .
اين مقام انتظامي افزود: با توجه به اهميت موضوع مراتب سريعا در دستور کار کارشناسان  قرار گرفت پس از بررسي مدارک و شواهد موجودو با استعلام صورت گرفته از شماره حسابي که يکي از مالکان یکی ازرستوران ها مبلغ 250 ميليون ريال به حساب وی پول واريز کرده بود هويت اين مأمور قلابي شناسايي شد.
سرهنگ«ايرانمنش» تصريح کرد : ماموران موفق شدند پس از انجام يک سري اقدامات فني  مخفيگاه متهم را شناسایی  و در يک عمليات ضربتي وی را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر پليس انتقال داده شد.
وي در ادامه خاطر نشان کرد:متهم پس از انتقال به پايگاه به جرم خود اعتراف و همدستانش را نيز معرفي کرد که در همين راستا تحقيقات در خصوص شناسايي ساير متهمان ديگر اين پرونده در جريان مي باشد.
رئيس پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در پايان از شهروندان خواست تا فريب افراد جاعلي که به قصد اخاذي و کلاهبرداري با جعل عناوين و البسه نظامي و سازماني ارگان هاي امنيتي و انتظامي وارد عمل شده و براي رسيدن به اهداف شوم خود دست به هرکاري مي زنند را نخورده و در صورت مشاهده اينگونه افراد مراتب را سريعا از طريق سامانه 110 به پليس اعلام تا اقدامات لازم درخصوص شناسايي و دستگيري اين افراد جاعل انجام پذيرد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید