جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » امنیت به شهروندان مشیریه تهران بازگشت

امنیت به شهروندان مشیریه تهران بازگشت

0
235
کد خبر: 32918
میار: رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری یک سارق خودرو و کشف انواع لوازم سرقتی از او خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سید امین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به شدت گرفتن سرقت های خودرو و لوازم آن در محله مشیریه تهران، نقاط آلوده و سارق که بارها پیش از این توسط کلانتری های همجوار نیز دستگیر شده بود شناسایی شدند  تااینکه روز گذشته در یکی از محلات ماموران حین گشت زنی های خود با سارقی حین کج کردن درب یک خودرو روبرو شدند.
وی ادامه داد: متهم به محض دیدن ماموران با سوار شدن به خودروی دیگری که آن اقدام به سرقت می کرد متواری شد و به این ترتیب تعقیب و گریز پلیسی با متهم آغاز شد و با اعلام درخواست ماموران، راه های خروجی و ورودی منطقه توسط گشتی های دیگر کلانتری به طور کامل پوشش داده شد.
این مقام انتظامی افزود: بالاخره در یکی از این خروجی ها در حالیکه متهم قصد زیر گرفتن ماموران و فرار از مهلکه را داشت، کنترل خودرو از دستش خارج و با جدول تصادف کرد که در این برخورد خودرو نیز به شدت صدمه دید و در ادامه متهم به صورت پیاده به فرارش ادامه داد تا اینکه بعد از تعقیب و گریزی کوتاه بالاخره دستگیر شد.
سرهنگ موسوی پور ادامه داد: متهم به کلانتری دلالت داده شد و از خودروی کشف شده از او که آن هم سرقتی بود تعداد زیادی ضبط و باند خودروی سرقتی به همراه یک قیچی کشف و ضبط شد که متهم عنوان داشت ساعاتی پیش از دستگیری خودرو را در مسعودیه تهران با استفاده از همان قیچی مورد سرقت قرار داده است.
بنابراین گزارش، متهم 35 ساله که اعتیاد شدیدی به شیشه روانگردان دارد به مقام محترم قضائی معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید