سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سه سارق در پشت بام خانه مخروبه نارمک

دستگیری سه سارق در پشت بام خانه مخروبه نارمک

0
217
کد خبر: 32914
میار: رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری سه متهم که با سرقت موتورسیکلت اقدام به سرقت موتورسیکلت های دیگر و لوازم خودروهای شهروندان تهرانی می کردند خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت سه بامداد جاری بود که ماموران کلانتری 127 نارمک در حال گشت زنی های خود در خیابان سعدی به یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین مشکوک شدند و با زیرنظر گرفتن آنان دقایقی بعد مشخص شد این افراد در حال خم کردن درب یک دستگاه خودروی پژو 206 هستند.
وی ادامه داد: متهمان با دیدن پلیس سریعا سوار بر موتورسیکلت خود از محل متواری شدند که با استعلام از سامانه پلیسی مشخص شد این دستگاه موتورسیکلت نیز سرقتی است و در ادامه تعقیب و گریز با متهمان آغاز شد که آنها هیچ توجهی به دستور ایست پلیس نداشتند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح چند عدد تیر هوایی شلیک کردند که سارقان بی توجه بودند و به مسیر خود ادامه می دادند تااینکه در انتها وارد یک خانه مخروبه در کوچه ای شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: متهمان در پشت بام آن خانه قصد پنهان شدن از چشم ماموران را داشتند تا در فرصتی مناسب بتوانند از پشت بام های مجاور به فرار خود ادامه دهند که سریعا نیروهای کمکی درخواست و به این ترتیب دور تا دور ساختمان محاصره شد.
در انتها با هماهنگی قضائی ماموران وارد مخفیگاه متهمان شدند و هر سه نفر را دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند که مشخص شد سارقان با موتورسیکلت یا خودروی سرقتی اقدام به سرقت های سریالی موتورسیکلت های دیگر و لوازم خودروی شهروندان تهرانی می کردند.
بنابراین گزارش، صاحبان خودروی 206 و موتورسیکلت سرقتی علیه متهمان طرح شکایت کردند و پرونده برای کسب تکلیف به عرض مقام محترم قضائی رسید.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید