سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سه سارق موتورسیکلت در شهرک ولیعصر تهران

دستگیری سه سارق موتورسیکلت در شهرک ولیعصر تهران

0
319
کد خبر: 32913
میار: رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر از دستگیری سه سارق سابقه دار قبل از ارتکاب به سرقت موتورسیکلت دیگری خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حسین عادلی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت هفت عصر گذشته بود که ماموران حین گشت زنی های خود در محدوده شهرک ولیعصر به سه جوان حدودا 21 تا 25 ساله که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در حال زاغزنی موتورسیکلت های پارک شده کنار خیابان بودند مشکوک شدند.
وی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن این سه سارق متوجه شدند که آنها جهت سرقت یک دستگاه موتورسیکلت وارد عمل شده اند و در همین لحظه از سامانه سرقتی بودن موتورسیکلت مورد استفاده متهمان نیز اعلام شد.
این مقام انتظامی افزود: متهمان در همان لحظه که قصد سرقت موتورسیکلت دوم را داشتند دو نفرشان توسط ماموران دستگیر شدند و راکب متواری نیز طی یک تعقیب و گریز 500 متری دستگیر شد که هر سه متهم در ادامه به کلانتری دلالت داده شدند.
سرهنگ عادلی افزود: موتورسیکلت کشف شده از متهمان فاقد سوئیچ بود و یکسره روشن می شد که در ادامه مشخص شد سارقان پنج عدد سوئیچ موتورسیکلت و یک قبضه سلاح سرد نیز همراه متهمان است.
بنابراین گزارش، بعد از طرح شکایت علیه متهمان توسط صاحبان دو دستگاه موتورسیکلت، پرونده ای در این زمینه تشکیل و هر سه سارق به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید