پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری باند سرقت از ساختمان های نیمه کاره

دستگیری باند سرقت از ساختمان های نیمه کاره

0
266
کد خبر: 32628
میار: رئیس کلانتری 120 سیدخندان از دستگیری 5 نفر در رابطه با سرقت مصالح و لوازم ساخت خانه خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ داوود زندی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد چهارشنبه هفته گذشته بود که ماموران گشت کلانتری در حال گشت زنی در خیابان شریعتی با یک دستگاه پیکان وانت که دو نفر در حال بارزنی مصالح ساختمانی به آن بودند مشکوک شدند.
وی ادامه داد: ماموران به سمت خودرو رفتند و وقتی این دو نفر را مورد سوال های خود قرار دادند با جواب های ضد و نقیض این افراد روبرو شدند و مشخص شد حدود 82 عدد میلگرد، دو عدد تیرآهن و چهار کلاف سیم مفتول بار این دستگاه وانت شده است.
وی افزود: در ادامه متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در آن محل به سرقت از آن ساختمان نیمه کاره با نگهبان آنجا و در چندین مرتبه اعتراف کردند و عنوان داشتند که با نگهبان همان ساختمان نیمه کاره همکاری داشتیم و ایشان اجازه بارگیری داده و قرار بود پول حاصل را بین یکدیگر تقسیم کنیم.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سریعا ماموران به موقعیت بار دیگر اعزام شدند که این بار دو نفر دیگر نیز با خودروی وانت دیگری آنجا حضور داشتند و لوازم و قصد بارگیری داشتند که با حضور به موقع ماموران از اقدام آنان جلوگیری شد و هر دو به همراه نگهبان ساختمان به  کلانتری دلالت داده شدند.
وی در انتها گفت: هر پنج متهم صراحتا به جرم خود اعتراف کردند و عنوان داشتند با هم همکار هستیم و این مصالح را نیز به قیمت پایین تر به فروش می رساندیم.
بنابراین گزارش برای این متهمان که دو تن از آنان سابقه دار می باشند پرونده ای در این زمینه تشکیل و همگی به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید