پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سه سارق و کشف 33 دستگاه گوشی مسروقه از آنها

دستگیری سه سارق و کشف 33 دستگاه گوشی مسروقه از آنها

0
281
کد خبر: 32622
میار: رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری سه سارق مغازه در این محدوده خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ حسین ابن علی در تشریح این خبر بیان داشت: روز نهم ماه جاری راس ساعت شش عصر در پاساژ پایتخت تهران واقع در خیابان میرداماد تماسی دریافت شد مبنی براینکه سه نفر داخل پاساژ پرسه زنی های مشکوکی دارند و در حال خرید و فروش چند عدد گوشی به صورت مخفیانه و مشکوک هستند.
وی ادامه داد: به قید فوریت عوامل گشت کلانتری به محل اعزام و متوجه شدند که سه تبعه افغانستانی به طرز مخفیانه در حال فروش چهار دستگاه گوشی لمسی سامسونگ با قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی اش به مردم هستند.
این مقام انتظامی افزود: هر سه متهم دستگیر شدند و به قید فوریت در کلانتری تحت تحقیقات قرار گرفتند که مدعی بودند یک مغازه گوشی فروشی را در اطراف تهران سرقت کرده اند و این گوشی ها که قصد فروش اش را داشتند نیز مربوط به همان مغازه است.
وی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی ماموران وارد منزل یکی از متهمان شدند که تعداد 29 گوشی کشف و با راهنمایی های یکی از متهمان، مغازه مورد سرقت قرار گرفته نیز شناسایی شد.
بنابراین گزارش، 33 دستگاه گوشی مسروقه به ارزش 100 میلیون تومان از سارقان کشف و ضبط و مشخص شد که هر سه نفر جزو سابقه داران در زمینه سرقت هستند و قبلا نیز توسط همین کلانتری بازداشت و روانه زندان شده اند.
با شکایت فرد مغازه دار از سه متهم، پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضائی معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید