دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو سارق منزل و لوازم خودرو در مشیریه

دستگیری دو سارق منزل و لوازم خودرو در مشیریه

0
310
کد خبر: 32621
میار: رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری دو برادر با اتهام سرقت و کشف یک نیسان وانت لوازم سرقتی از آنها خبر داد.
به گزارش میار، سرهنگ سید امین موسوی پور در تشریح این خبر بیان داشت: اخیرا اخباری مبنی بر اینکه دو برادر در حال سرقت از منازل هستند و اموال سرقتی شان را با یک وانت به مخفیگاه خودشان می آورند به این کلانتری واصل می شد و در محله معتمدین محل به کلانتری مراجعه می کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع بودند.
وی ادمه داد: شهروندان مراجعه کننده مدعی بودند سارقان که سابقه دار نیز می باشند همچنان به سرقت منزل و لوازم خودرو مشغول  هستند و شهادت می دادند که در روزهای پنجم و ششم شهریور دو بار وانت پر از لوازم سرقتی به پاتوق خود آورده اند و همچنین آن را نیز مناسب برای رفت و آمد معتادین و سارقان کرده اند.
این مقام انتظامی افزود: در ادامه تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل مراجعه و کارهای فنی و پلیسی خود را آغاز کردند که مشخص شد یکی از سارقان حدودا یک ماه پیش از زندان آزاد شده است و در پرونده سرقت های اخیرش دو سال در زندان به سر کرده است.
سرهنگ موسوی پور ادامه داد: همچنین مشخص شد متهم این بار بعد از آزادی با برادرش سرقت ها را شروع کرده است و به دلیل وجود گزارش های شهروندی، مجوزهای لازم قضائی در زمینه ورود به منزل این افراد دریافت و در همان هنگام، یکی از سارقان نیز جلوی در رویت شد.
سارق به محض رویت ماموران به داخل خانه رفت و قصد متواری شدن از پشت بام های مجاور را داشت که دو پشت بام آن طرف تر زیر یک حصیر و برادرش نیز در منزل دستگیر شد.
گفتنی است از منزل یک نیسان وانت کامل لوازم سرقتی کشف و ضبط شد و در انتها با تشکیل پرونده ای علیه دو متهم، آنها به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی پرونده معرفی شدند.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید